در واقع این مشکل از شما است که مثل بقیه دیر این اثر رو کشف کردید! وگرنه باید می دونستید که انتظار برای فیلم dune و دنیس ویلنوو سالهاست وجود داشته. رمان هربرت سالهای سال چشم کارگردان های بزرگ برای اقتباس رو گرفته بوده اما پیچیدگی کار پاهای اونها رو لرزونده. dune مثل اسکویید گیم نیست که ناگهان از هیچجا پیداش بشه.
۱۳۹۹ مهر ۰۸ ۱۰:۵۴
اگر شبیه هیچکدوم از شرلوک های قبلی از جمله نوشته های نویسنده نیست، چرا اصلا اسم شرلوک روشه؟ چرا یه دنیای اوریجینال نساختن؟
جز اینکه برای سوء استفاده از عنوان شرلوکه؟
۱۴۰۰ آبان ۰۴ ۰۹:۴۰
در واقع این مشکل از شما است که مثل بقیه دیر این اثر رو کشف کردید! وگرنه باید می دونستید که انتظار برای فیلم dune و دنیس ویلنوو سالهاست وجود داشته. رمان هربرت سالهای سال چشم کارگردان های بزرگ برای اقتباس رو گرفته بوده اما پیچیدگی کار پاهای اونها رو لرزونده. dune مثل اسکویید گیم نیست که ناگهان از هیچجا پیداش بشه.
۱۳۹۹ مهر ۰۸ ۱۰:۵۴
اگر شبیه هیچکدوم از شرلوک های قبلی از جمله نوشته های نویسنده نیست، چرا اصلا اسم شرلوک روشه؟ چرا یه دنیای اوریجینال نساختن؟ جز اینکه برای سوء استفاده از عنوان شرلوکه؟
۱۳۹۹ مرداد ۳۰ ۱۸:۱۱
قسمت های آخر فصل پنج مشکل داره قسمت 15 و 16
۱۳۹۹ خرداد ۰۷ ۱۵:۰۵
دیوید فینچر نه دیوید لینچ