W4bb4z

عضویت:

آبان ۱۳۹۵ (۹ سال و ۷ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۷ آبان ۰۴ ۱۴:۰۱

نمیدونم چرا وقتی شرکو داشتم چن ماه پیش میدیدم اعصابم خورد میشد به نظر مسخره میومد

۱۳۹۷ آبان ۰۴ ۱۳:۵۵

به نر میاد سرور مشکل داره IDM من ارور میده دان نمیشه

۱۳۹۷ مهر ۰۱ ۱۷:۰۴

اصلا کل فیلمو برای فروختن بیشتر ساخته بودن با صحنه های الکی و مضخرف مثلا اونجا که داشتن دستکشو از دست تانوس در میاوردن چرا در نیومد در کل ارزش این همه امتیازو نداشت