یه عمری با گوءن و ام جی بودی الان گی شدی خاءن کثیف :| چی کم گذاشتن برات لعنتی
۱۳۹۸ تیر ۱۰ ۲۱:۱۴
دوستانی که ندیدن فوق العادست نبینید عمرتون برفناست حتی اگه انیمه بین نیستین البته تمه خیلی خشنو دارکی داره چندتا توصیه میکنم به هیچوجه مانگارو نخونین فقط هیجانتونو نابود میکنه کامنتا هشتاد درصد اسپویله تو یوتیوبم اصلا چیزی ازش سرچ نکنین اصلا متنش اسپویله من متاسفانه نصفه فصله بعدو میدونم چی میشه یذرشو مانگارو دیدم پشیمون شدم که این داستانه فوقالعاده رو به گند کشیدم بقیشم دوستام زحمت کشیدن بهم گفتن یه سری چیزاشم از متنای زیر ویدیو فهمیدم خیلی داستانش عجیب میشه
۱۳۹۸ تیر ۱۵ ۱۰:۵۴
نه اشتباهی ریپلای کردم :|
۱۳۹۸ تیر ۱۲ ۲۲:۰۹
یه عمری با گوءن و ام جی بودی الان گی شدی خاءن کثیف :| چی کم گذاشتن برات لعنتی
۱۳۹۸ تیر ۱۰ ۲۱:۱۴
دوستانی که ندیدن فوق العادست نبینید عمرتون برفناست حتی اگه انیمه بین نیستین البته تمه خیلی خشنو دارکی داره چندتا توصیه میکنم به هیچوجه مانگارو نخونین فقط هیجانتونو نابود میکنه کامنتا هشتاد درصد اسپویله تو یوتیوبم اصلا چیزی ازش سرچ نکنین اصلا متنش اسپویله من متاسفانه نصفه فصله بعدو میدونم چی میشه یذرشو مانگارو دیدم پشیمون شدم که این داستانه فوقالعاده رو به گند کشیدم بقیشم دوستام زحمت کشیدن بهم گفتن یه سری چیزاشم از متنای زیر ویدیو فهمیدم خیلی داستانش عجیب میشه
۱۳۹۸ تیر ۱۰ ۲۱:۰۶
باید راتن تومیتوز رو گل بگیرن 100 اخه :|