من باورم نمیشه به این ۷ داده باشن
یعنی در بهترین حالت ۴
هیچ چیزی درمورد این فیلم وجود نداره که یک درصد حتی ارزش دیدن بهش بده
۱۴۰۱ شهریور ۱۴ ۱۶:۱۳
یک فیلم کاملا بی سر و ته، کلیشه ای، کودکانه، که هرچقدر جلوتر میره بیشتر معلوم میشه هیچ داستانی درکار نیست. یعنی مطمئن میشید که اصلا فیلمنامه و داستان نداشتن و بداهه ساختن. به جز نقش اول، بقیه ی بازیگرها بسیار مبتدی هستن. اگر کسی برای علاقه به آشپزی یا غذا این رو میخواد ببینه، ناامید خواهد شد.
۱۴۰۱ شهریور ۱۴ ۲۲:۵۵
من باورم نمیشه به این ۷ داده باشن یعنی در بهترین حالت ۴ هیچ چیزی درمورد این فیلم وجود نداره که یک درصد حتی ارزش دیدن بهش بده
۱۴۰۱ شهریور ۱۴ ۱۶:۱۳
یک فیلم کاملا بی سر و ته، کلیشه ای، کودکانه، که هرچقدر جلوتر میره بیشتر معلوم میشه هیچ داستانی درکار نیست. یعنی مطمئن میشید که اصلا فیلمنامه و داستان نداشتن و بداهه ساختن. به جز نقش اول، بقیه ی بازیگرها بسیار مبتدی هستن. اگر کسی برای علاقه به آشپزی یا غذا این رو میخواد ببینه، ناامید خواهد شد.
۱۴۰۱ شهریور ۱۴ ۱۵:۵۳
این اسپین آف اون هست البته