سینما جریان دارد ؟؟
دکور های شکوهمند سنگین ؟؟
حاجی ولمون کن ، وسط فیلم پولاد کیمیایی با بازی همیشه بدش به دیوار تکیه داد ، دیوار تاب ورداشت رفت تو ، این آقای کیمیایی حتی زحمت به خودش نداده بود که یک بار فیلم رو ببینه و نواقصش رو در بیاره . این سینما نیست آشغالی ایست در قالب تصویر
تو سکانس افتتاحیه یا همون ورودی بانک و بانک ، نه بانک و تونست در بیاره نه اون کوچه و ورودیش رو
خون شد هم همین بود ما اشتباه کردیم تو جشنواره رفتیم دیدیم ، امسال هم همین بود .
حیف فیلمسازی که سرب رو ساخته ، همچین اشغال های بسازه .
۱۴۰۰ بهمن ۲۸ ۲۳:۳۴
سینما جریان دارد ؟؟ دکور های شکوهمند سنگین ؟؟ حاجی ولمون کن ، وسط فیلم پولاد کیمیایی با بازی همیشه بدش به دیوار تکیه داد ، دیوار تاب ورداشت رفت تو ، این آقای کیمیایی حتی زحمت به خودش نداده بود که یک بار فیلم رو ببینه و نواقصش رو در بیاره . این سینما نیست آشغالی ایست در قالب تصویر تو سکانس افتتاحیه یا همون ورودی بانک و بانک ، نه بانک و تونست در بیاره نه اون کوچه و ورودیش رو خون شد هم همین بود ما اشتباه کردیم تو جشنواره رفتیم دیدیم ، امسال هم همین بود . حیف فیلمسازی که سرب رو ساخته ، همچین اشغال های بسازه .