فقط با جلوه های ویژه خوب فیلم موافقم. تو بقیه مواردی که گفتی به نظرم فیلم حتی در حد یک فیلم متوسط هم نیست مخصوصا تو بخش داستان و شخصیت پردازی و اکت بازیگرا
۱۳۹۷ مرداد ۱۰ ۰۹:۱۲
اگه سینما در درجه اول فقط برای سرگرمی بود آثاری مثل او بسه فضایی یا درخشش و یا سرگیجه و خیلی از شاهکار های دیگه اصلا ساخته نمیشدن چون خیلی از ملت سر این جور فیلم ها خوابشون میگیره و کلا هیچی ازش نمیفهمن
اگه سینما فقط برای سرگرمی بود الان کارگردان های مطرحی مثل نولان یا اسکورسیزی و فینچر کاپولا و......داشتن برای برازرز فیلم میساختند:)
۱۳۹۷ مرداد ۱۰ ۰۹:۰۷
از کی تا حالا فلسفه شده هنر؟!!! شما از اون دسته از آدمایی هستی که اتاق تامی ویزو رو شاهکار سینما میدونن اما تلقین یا میان ستاره ای یا یادآور و خیلی دیگه از فیلم های نولان رو آثار سطح پایین و عام پسند به شمار میارن
برو خدا روزیتو جای دیگه بده داداش . با این حرفا و مخالفت با آثاری که خیلی از مردم ( چه خواص و چه عوام) میپرستنش ملت نمیگه این طرف چه قدر با سواده یا مثلا چه قدر شاخه
۱۳۹۷ مهر ۱۰ ۲۱:۲۴
برو همون اونجرزو ببین دایی
۱۳۹۷ شهریور ۱۶ ۲۳:۰۸
فقط با جلوه های ویژه خوب فیلم موافقم. تو بقیه مواردی که گفتی به نظرم فیلم حتی در حد یک فیلم متوسط هم نیست مخصوصا تو بخش داستان و شخصیت پردازی و اکت بازیگرا
۱۳۹۷ مرداد ۱۰ ۰۹:۱۲
اگه سینما در درجه اول فقط برای سرگرمی بود آثاری مثل او بسه فضایی یا درخشش و یا سرگیجه و خیلی از شاهکار های دیگه اصلا ساخته نمیشدن چون خیلی از ملت سر این جور فیلم ها خوابشون میگیره و کلا هیچی ازش نمیفهمن اگه سینما فقط برای سرگرمی بود الان کارگردان های مطرحی مثل نولان یا اسکورسیزی و فینچر کاپولا و......داشتن برای برازرز فیلم میساختند:)
۱۳۹۷ مرداد ۱۰ ۰۹:۰۷
از کی تا حالا فلسفه شده هنر؟!!! شما از اون دسته از آدمایی هستی که اتاق تامی ویزو رو شاهکار سینما میدونن اما تلقین یا میان ستاره ای یا یادآور و خیلی دیگه از فیلم های نولان رو آثار سطح پایین و عام پسند به شمار میارن برو خدا روزیتو جای دیگه بده داداش . با این حرفا و مخالفت با آثاری که خیلی از مردم ( چه خواص و چه عوام) میپرستنش ملت نمیگه این طرف چه قدر با سواده یا مثلا چه قدر شاخه