یه سری جاها خیلی مسخره و حوصله سر بره سریال ولی بزنید جلو هم چیزی از دست نمدید :d به صورت کلی سریال قشنگیه همین ک با خدا و فرشته هاش شوخی کرده. باحاله با این سبک سریالا خیلی حال میکنم من به شخصه امتیازمم ۱۰/۷
۱۴۰۰ اردیبهشت ۱۲ ۲۲:۲۷
کلا به نتیجه رسیدم زیادی خسته کننده بود :ا
۱۳۹۹ فروردین ۲۶ ۲۰:۲۰
من برداشتی که داشتم اگه ترامپ اون موقع رییس جمهور بود الان تو جنگ ۴و۵ بودیم :)
دوبله هم نگاه نکنید وگرنه کل اکت بازیگرای فیلم و از دست میدید
جالب بود
۱۴۰۰ مرداد ۳۰ ۱۹:۵۲
فصل ۰ چیه ؟ منظور ۱؟
۱۴۰۰ خرداد ۲۸ ۱۱:۱۵
یه سری جاها خیلی مسخره و حوصله سر بره سریال ولی بزنید جلو هم چیزی از دست نمدید :d به صورت کلی سریال قشنگیه همین ک با خدا و فرشته هاش شوخی کرده. باحاله با این سبک سریالا خیلی حال میکنم من به شخصه امتیازمم ۱۰/۷
۱۴۰۰ اردیبهشت ۱۲ ۲۲:۲۷
کلا به نتیجه رسیدم زیادی خسته کننده بود :ا
۱۳۹۹ فروردین ۲۶ ۲۰:۲۰
من برداشتی که داشتم اگه ترامپ اون موقع رییس جمهور بود الان تو جنگ ۴و۵ بودیم :) دوبله هم نگاه نکنید وگرنه کل اکت بازیگرای فیلم و از دست میدید جالب بود