Hidefire

عضویت:

خرداد ۱۴۰۰ (۵ سال)

لیست تماشا

Downton Abbey 2010

8.7

imdb-icon

8.9

cinama-icon

۵ دیدگاه اخیر

۱۴۰۱ خرداد ۰۶ ۲۰:۵۶

از فصل 3 کیفیت ترجمه زیرنویس خیلی افت میکنه. خود سریال اما در حد وقت گذروندن خوبه.

۱۴۰۰ بهمن ۱۵ ۰۰:۴۶

بی نهایت کش‌دار و حوصله سر بر. دوبله و کاراکترهای اعصاب خورد کن هم کم نداره. منتظر بودم که عادی بشه با دیدن فصل اول، که این اتفاق نیوفتاد.