۱۴۰۰ اسفند ۰۹ ۱۲:۳۷ در کل سریال خوش ساختیه. موسیقیش عالیه، نورپردازی و طراحی صحنشم خوبه. از لحاظ کیفیت بازی هم زندیا انصافا خوب از پس نقشش براومده و بنظر من امی حقش بود.
۱۴۰۰ اسفند ۰۹ ۱۲:۳۷
در کل سریال خوش ساختیه. موسیقیش عالیه، نورپردازی و طراحی صحنشم خوبه. از لحاظ کیفیت بازی هم زندیا انصافا خوب از پس نقشش براومده و بنظر من امی حقش بود.