Fardin5831

عضویت:

اسفند ۱۳۹۹ (۵ سال و ۳ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۴۰۰ اسفند ۰۹ ۱۲:۳۷

در کل سریال خوش ساختیه. موسیقیش عالیه، نورپردازی و طراحی صحنشم خوبه. از لحاظ کیفیت بازی هم زندیا انصافا خوب از پس نقشش براومده و بنظر من امی حقش بود.