۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۷ ۱۱:۱۲ قبول دارم کل سریال داشت درباره نیمه گمشده حرف میزد ولی من نفهمیدم آخرش تریسی نمیه گمشده تد بود یا رابین و طلاق بارنی و رابین هم خیلی یهویی و بی معنی بودبه نظرم
۱۴۰۰ مهر ۲۷ ۲۱:۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰ تیر ۱۸ ۲۱:۵۹
فصل اولش واقعا قشنگه ولی بقیه فصلاش خیلی حوصله سربر و کلیشه ای هست
۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۷ ۱۱:۱۲
قبول دارم کل سریال داشت درباره نیمه گمشده حرف میزد ولی من نفهمیدم آخرش تریسی نمیه گمشده تد بود یا رابین و طلاق بارنی و رابین هم خیلی یهویی و بی معنی بودبه نظرم
۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۷ ۱۱:۰۵
یکی از بهترین سیتکام های روزگار حتما ببینید