نمیفهمم چرا شما هموطنان ایرانی مدعی هنر داغ کردید، این نظراتون بخاطر اینه که طرفدار اسپیلبرگید یا کلاً شوخید؟
تو ایران که نمیتونیم سینما بریم و واسه دیدن فیلمایی که تو سینما اکران میشن باید حداقل ۳ ماه صبر کنیم اما نتفلیکس، فیلمای نتفلیکس چند ساعت بعد از اکران در اختیارمون قرار میگیره، بده؟
ملت جلبی هستیم بقرآن، بده که لازم نیس واسه دیدن آیریش من ۳ ماه از دنیا عقب باشیم؟
۱۳۹۸ مرداد ۱۲ ۰۷:۲۱
تو گ. خوردی، مث اینکه یادش رفته قراره کفشایِ کیو پر کنه.
۱۳۹۸ تیر ۲۸ ۱۲:۴۸
تقصیر این دوتا بود یا نه مهم نیست، مهم اینه که مقصر اصلی فاجعه این دوتا شناخته میشن و قرار نیست به این زودیا بخشیده بشن.
۱۳۹۸ تیر ۲۲ ۰۰:۲۲
گای ریچی سبک خاص خودشو داره که واسه من خیلی جذابه، حیف شد
۱۳۹۸ مرداد ۱۲ ۰۷:۳۷
نمیفهمم چرا شما هموطنان ایرانی مدعی هنر داغ کردید، این نظراتون بخاطر اینه که طرفدار اسپیلبرگید یا کلاً شوخید؟ تو ایران که نمیتونیم سینما بریم و واسه دیدن فیلمایی که تو سینما اکران میشن باید حداقل ۳ ماه صبر کنیم اما نتفلیکس، فیلمای نتفلیکس چند ساعت بعد از اکران در اختیارمون قرار میگیره، بده؟ ملت جلبی هستیم بقرآن، بده که لازم نیس واسه دیدن آیریش من ۳ ماه از دنیا عقب باشیم؟
۱۳۹۸ مرداد ۱۲ ۰۷:۲۱
تو گ. خوردی، مث اینکه یادش رفته قراره کفشایِ کیو پر کنه.
۱۳۹۸ تیر ۲۸ ۱۲:۴۸
تقصیر این دوتا بود یا نه مهم نیست، مهم اینه که مقصر اصلی فاجعه این دوتا شناخته میشن و قرار نیست به این زودیا بخشیده بشن.
۱۳۹۸ تیر ۲۲ ۰۰:۲۲
گای ریچی سبک خاص خودشو داره که واسه من خیلی جذابه، حیف شد