از اون فیلماس که حتی اگه متاش هم 10 شد، نقد هاشم بد شد، ولی باید دید :دی
۱۳۹۶ اسفند ۰۶ ۱۳:۲۵
"بعد از دیدن این فیلم فهمیدم که نقش نولان در ساخت شاهکار تکرار نشدنی تاریخ سینما یعنی میان ستاره ای تقریبا صفر بود!"
ناموسن همین یه جمله رو که خوندم دیگه بقیه حرفاتو نخوندم!! تو خوبی اصن????
۱۳۹۶ اسفند ۰۳ ۱۵:۳۱
من نمیفهمم شما دنبال چی هستین؟ خود نولان تو مصاحبش گفته من میخواستم فقط به بیننده سرگردونی سربازا و بی هدف بودن جنگ رو نشون بدم،اینکه شما هر کارکتری رو بدون اینکه هیچ شناختی ازش داشته باشی،فقط دوست داشته باشی زنده بمونه! تو اکثر فیلمای جنگی میبینیم که همیشه رو یک نفر فکوس میکنن که بقیه رو رهبری میکنه و یه جور قهرمان حساب میاد! ولی این فیلم اینطور نیست.
در کل شاید نسبت به بقیه فیلمای نولان ضعیف تر بود، ولی من دوست داشتم !
۱۳۹۶ اسفند ۱۰ ۱۵:۳۹
از اون فیلماس که حتی اگه متاش هم 10 شد، نقد هاشم بد شد، ولی باید دید :دی
۱۳۹۶ اسفند ۰۶ ۱۳:۲۵
"بعد از دیدن این فیلم فهمیدم که نقش نولان در ساخت شاهکار تکرار نشدنی تاریخ سینما یعنی میان ستاره ای تقریبا صفر بود!" ناموسن همین یه جمله رو که خوندم دیگه بقیه حرفاتو نخوندم!! تو خوبی اصن????
۱۳۹۶ اسفند ۰۳ ۱۵:۳۱
من نمیفهمم شما دنبال چی هستین؟ خود نولان تو مصاحبش گفته من میخواستم فقط به بیننده سرگردونی سربازا و بی هدف بودن جنگ رو نشون بدم،اینکه شما هر کارکتری رو بدون اینکه هیچ شناختی ازش داشته باشی،فقط دوست داشته باشی زنده بمونه! تو اکثر فیلمای جنگی میبینیم که همیشه رو یک نفر فکوس میکنن که بقیه رو رهبری میکنه و یه جور قهرمان حساب میاد! ولی این فیلم اینطور نیست. در کل شاید نسبت به بقیه فیلمای نولان ضعیف تر بود، ولی من دوست داشتم !
۱۳۹۶ دی ۳۰ ۱۸:۴۲
هرچی بازیگر شاخه میخواد جمع کنه! چه خبره !