Ali_Hamedi_n

عضویت:

تیر ۱۳۹۹ (۵ سال و ۱۱ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۴۰۴ آبان ۱۳ ۱۱:۰۳

فارغ از اینکه کشور های چین روسیه و کره شمالی و ایران رو جنگ طلب نشون میده ولی تنها کشوری که از بمب هسته ای استفاده کرده دوبار فقط امریکا هست و در طول تاسیس امریکا تا به الان هر چی جنگ رخ داده امریکا یه دستی توش داشته و اتش بیار معرکه بوده و به کشور های دیگه به بهانه های ازادی و دموکراسی و نجات دنیا حمله کرده و توی اکثر فیلم هاشون خودشون رو متنفر از جنگ جلوه میدن و به فکر کودکان و زنان و بیگناهان نشون میدن (عراق ، افغانستان ، سوریه، ویتنام، لیبی ...) این دست فیلمها داره مردم رو کم کم آماده میکنه!

۱۴۰۳ خرداد ۱۱ ۲۳:۲۵

راننده تاکسی که نیستی؟ کمبود هیجان! توی هیجان خودشون رو خفه کردن، میخوای کنسرت متال بری یا شیطان پرست بشی میخوای رژه پراید یا لختگرایی بری، چه هیجانی هست که یک امریکایی نداشته باشه؟ دیگه توی جنگ اوکراین یا ایرائیل هم میتونن شرکت کنند اگر هیجان کم داشتند، این فیلم بر اساس واقعیت دنیای امروز ساخته شده سقوط امریکا و تجزیه شدنش قطعی هست به خاطر نقشش توی تجزیه و جنگ افروزی توی بقیه کشورها هست و به خاطر اینکه کشوری هست که بر روی خون کشتار بومیانش بنا شده، قطعا بدون آمریکا (و تفکر فاش.ستی ی.هودی) جهان جای خیلی بهتری خواهد شد

۱۴۰۳ خرداد ۰۸ ۱۴:۲۳

اتفاقا خود هربرت نویسنده کتاب هم منظورش دقیقا منجی مسلمانان بوده، لباس ها منطقه کویری و جنگ بر سر اسپایس (نفت!) منطقه خاورمیانه و مسلمانان رو تداعی میکنه، منجی خوب توی سینما میشه نئو ماتریکس با لباس کشیش ها که زایون (صهیون) رو نجات میده و منجی خطرناک و نابودگر میشه منجی سریال مسیح نتفلیکس که از ایرانیه! یا منجی تلماسه

۱۴۰۳ خرداد ۰۵ ۰۰:۱۸

این فیلم واقعیتی هست که داره رخ میده، الکس گارلند الکی فیلم نمیسازه فیلمساز استراتژیست سینماست قبلا برای دنی بویل فیلمنامه مینوشت، فیلمهای قبلیش مثل اکس ماکینا که مواجه انسان با هوش مصنوعی رو نشون میده یا دئاس یا فیلم نابودی که زنان نماینده سرزمین و عقیده رو نشون میده که فقط ناتالی پورتمن میتونه نجات پیدا کنه فیلم هایی که خودش ساخته همش توی فرامتن از روی اشارات کتاب مقدس و اساطیر و آینده در نظر گرفته شده برای جهان هست، گذشتن از امریکا توی نظم نوین جهانی قطعی هست و روز به روز فیلم و سریال های بیشتری ازش می‌بینید