همین الان که این نظرو مینویسم قسمت اخرشو دیدم و همچنان تحت تاثیرشم. میخواستم بگم که با نظرت راجب سوپرانو، بترکال سال و بیرینک بد موافقم. هرچند روند داستان و بیرینک بد و سوپرانو بهتره با هم مقایسه نشه، بیشتر از دید اون حسی که بیریکنگ بد و سوپرانو به بیننده میده دوست دارم بهش نگاه کنم. درکل لذت بردم از این نظرت و اون اهنگی که اشاره کردی همون موقع که قسمت 6 فصل یک رو دیدم رفتم دنبالش. شباهت جالبی بود.
۱۴۰۳ مهر ۲۰ ۲۱:۲۳
همین الان که این نظرو مینویسم قسمت اخرشو دیدم و همچنان تحت تاثیرشم. میخواستم بگم که با نظرت راجب سوپرانو، بترکال سال و بیرینک بد موافقم. هرچند روند داستان و بیرینک بد و سوپرانو بهتره با هم مقایسه نشه، بیشتر از دید اون حسی که بیریکنگ بد و سوپرانو به بیننده میده دوست دارم بهش نگاه کنم. درکل لذت بردم از این نظرت و اون اهنگی که اشاره کردی همون موقع که قسمت 6 فصل یک رو دیدم رفتم دنبالش. شباهت جالبی بود.