واقعا ملت بیکاری ان! تماس گرفتن با ناسا؟؟؟ اوسکولش کردن و ناسا هم اونارو
خدایی چه ملت سرخوشی ان :)))
۱۳۹۶ اسفند ۲۰ ۱۵:۰۴
یکش چی بود که دو اون چی باشه!
۱۳۹۶ اسفند ۱۱ ۲۲:۰۸
امکان دانلود تریلرها با کیفیت دلخواه رو هم اضافه کنید لطفا
۱۳۹۶ اسفند ۱۰ ۰۹:۴۷
هر روز بیشتر باورم میشه فیلمی که جایزه بیشتری میبره ضعیف تره! واقعا معمولی بود و خیلی جاها به شعور مخاطب توهین می کرد! چه سازمان بی در و پیکری بود مخصوصا تو بهبه جنگ سرد با شوروی ( حتی اسم جاسوس تابلو ترین اسم روسی بود! دیمیتری! ) . یه چیز دیگه اینکه چرا اینقد تو صحنه های نیودش زیاده روی کرده بود واقعا نیازی نبود اونقد باز باشه!!
۱۳۹۷ آذر ۲۰ ۱۸:۳۰
واقعا ملت بیکاری ان! تماس گرفتن با ناسا؟؟؟ اوسکولش کردن و ناسا هم اونارو خدایی چه ملت سرخوشی ان :)))
۱۳۹۶ اسفند ۲۰ ۱۵:۰۴
یکش چی بود که دو اون چی باشه!
۱۳۹۶ اسفند ۱۱ ۲۲:۰۸
امکان دانلود تریلرها با کیفیت دلخواه رو هم اضافه کنید لطفا
۱۳۹۶ اسفند ۱۰ ۰۹:۴۷
هر روز بیشتر باورم میشه فیلمی که جایزه بیشتری میبره ضعیف تره! واقعا معمولی بود و خیلی جاها به شعور مخاطب توهین می کرد! چه سازمان بی در و پیکری بود مخصوصا تو بهبه جنگ سرد با شوروی ( حتی اسم جاسوس تابلو ترین اسم روسی بود! دیمیتری! ) . یه چیز دیگه اینکه چرا اینقد تو صحنه های نیودش زیاده روی کرده بود واقعا نیازی نبود اونقد باز باشه!!