لری دیوید: برگزاری UFC در کاخ سفید باعث شد از آمریکایی بودنم شرمنده شوم
«لری دیوید» میگوید برگزاری مبارزه یوافسی در «کاخ سفید» باعث شده از آمریکایی بودن خود «شرمنده» شود. او در مراسم افتتاحیه سریال جدید «زندگی، لری و جستوجوی بدبختی» (Life, Larry & The Pursuit of Unhappiness) به «ورایتی» میگوید به این رویداد واک ...