news-background
news-background

Captain Marvel پراشتباه‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹

تولید یک پروژه‌ی سینمایی فرایندی پیچیده و دشوار است و مستلزم همکاری افراد بسیار زیاد. این مسئله حتی در مورد فیلم‌های مارول که به اعتقاد «مارتین اسکورسیزی» سینما نیستند هم صدق می‌کند. برای تبدیل فیلمنامه به تصویر زحمات زیادی کشیده می‌شود اما در فیلم نهایی ممکن است ناگهان دستی دیده شود، میوه‌ای در یک سکانس به چشم بخورد و یا دستگاهی به کار برده شود که با منطق روایی فیلم سازگار نیست. افتخار نامبارک پراشتباه‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ که توسط «مووی‌میستیکس» معرفی شده به «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) رسیده است.

بنابر اعلام این وب‌سایت و اشتباهاتی که کاربران به ثبت رسانده‌اند، در این فیلم ۵۹ اشتباه وجود دارد که شامل انعکاس تصویر در پنجره و بازی ویدیویی «استریت فایتر» می‌شود که در سال ۱۹۹۲ عرضه شد اما «کارول دنورز» که در یک بار این بازی را انجام می‌دهد زمین را در خلال سال ۱۹۸۹ ترک می‌کند. رتبه‌ی سوم فهرست هم به «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) با ۵۱ خطا می‌رسد.

این وب‌سایت بزرگ‌ترین اشتباهات سینمایی یک دهه‌ی گذشته را هم منتشر کرده که در ادامه فهرست شده است.

انتقام‌جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame): در صحنه‌ای که هالک به همراه «کاپیتان آمریکا»، «اسکات» و «ناتاشا» صبحانه می‌خورد، کریپ روی میز توسط هالک دو نیمه می‌شود اما در نماهای بعدی چند بار یکی و سپس دو نیمه می‌شود.

مأموریت غیرممکن: فال‌اوت (Mission: Impossible - Fallout): در صحنه‌ی درگیری در سرویس بهداشتی شهر پاریس، فردی که به نظر لارک می‌رسد سینک را می‌شکند و به کمک لوله‌ی آن با شخصیت «تام کروز» مبارزه می‌کند. واکر مداخله می‌کند و جلوی او را می‌گیرد اما لارک می‌چرخد و او را وحشیانه به زمین می‌زند. وقتی «هنری کویل» خم می‌شود پد محافظ او از زیر لباسش قابل مشاهده است.

جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle): اسپنسر برای اولین بار بومرنگ را پرتاپ می‌کند و نمی‌تواند موتورسواران را هدف قرار دهد، پا به فرار می‌گذارد. در حین فرار، نمایی پیش از اصابت بومرنگ با موتورسواران وجود دارد که فیلمبردار را در میان بوته‌ها در سمت چپ تصویر نشان می‌دهد.

ددپول (Deadpool): در صحنه‌ی مبارزه روی پل جایی که کلوسوس و نگاسونیک واردهد نوجوان ظاهر می‌شوند، ددپول سعی می‌کند دستبند کلوسوس را باز کند. دستی که باز می‌شود دست چپ اوست، اما وقتی از روی پل می‌پرد دست جدا شده‌ی او دست راست است.

جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens): وقتی ری بی‌بی-۸ را از تیدو خزنده نجات می‌دهد، بخش بالایی لباس ری به صورت متقاطع از سمت راست زیر سمت چپ قرار گرفته اما در نمای دیگر لباس به شکل مخالف پوشیده شده و سپس دوباره به حالت قبل برمی‌گردد.

تک‌تیرانداز آمریکایی (American Sniper): پس از گذشته سه چهارم فیلم، شخصیت «بردلی کوپر» در حال صحبت با همسرش در یک اتاق است. او دخترش را برمی‌دارد و بغل می‌کند و به وضوع غیرواقعی بودن آن فاش می‌شود.

یخ‌زده (Frozen): السا در حالی که آواز «رهایش کن» (Let It Go) را می‌خواند موهای او از به جای اینکه از پشت گردنش عبور کند از بدنش عبور می‌کند و به سمت دیگر می‌رود.

کلبه‌ای در جنگل (The Cabin in the Woods): بلافصله پس از اینکه کرت به دریاچه می‌پرد، حوله‌ی سبز رنگ دور گردن مارتی ناپدید و دوباره پدیدار می‌شود.

سریع و خشن ۵ (Fast Five): وقتی میا و برایان قصد دارند از روی پشت بام بپرند، وقتی که مردی مسلح به طرف آن‌ها نشانه می‌گیرد، فیلمبرداری پایین‌تر از او دیده می‌شود.

مرد آهنی ۲ (Iron Man 2): وقتی ایوان با همر آشنا می‌شود، همر در حال خوردن یک دسر با گیلاسی بر روی آن است. گیلاس چند بار ناپدید و دوباره ظاهر می‌شود و قاشق چند مرتبه به درون دسر و بیرون از آن می‌رود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۲۳

خوبه تو این لیست فیلم هندی جایی نداره ?

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۴۲

سینمای مارول رو دنبال می کنم، سایر آثار سینمایی رو هم دنبال می کنم. فیلم کاپیتان مارول ضعیف ترین فیلم دنیای سینمایی مارول هستش، به شدت ضعیف. توضیحاتش رو در صفحه ی خود فیلم دادم. داستانش به شدت سرهم بندی شدس. جلوه های ویژه ش هم جذابیت کافی نداشت.

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۸

علاوه بر پر اشتباه ترین به راحتی میشه بهش لقب مزخرف ترین رو هم داد.

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۴

و مزخرف ترین فیلم 2019(●__●)

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۱:۱۵

خار دقت

نمایش اسپویل
بیشتر