news-background
news-background

فیلم An American Pickle «سث روگن» و King of Staten Island «پیت دیویدسون» مستقیماً به شبکه‌ نمایش خانگی می‌روند

فیلم بلند دیگری که قرار بود در سالن‌های سینما اکران شود به شبکه‌های استریمینگ می‌آید. با تحت شعاع قرار گرفتن صنعت فیلمسازی به ویژه سالن‌های سینما از پاندمی کووید-۱۹، استودیوها اینک تلاش می‌کنند روش‌های دیگری برای عرضه‌ی بعضی از فیلم‌های خود پیدا کنند. پارامونت فیلم «مرغ عشق» (The Lovebirds) را به نت‌فلیکس سپرده، دیزنی و اس‌تی‌اکس همین کار را با «آرتمیس فاول» (Artemis Fowl) و «جاسوس من» (My Spy) کرده‌اند، برادران وارنر «اسکوب!» را در بازار نمایش خانگی منتشر می‌کند و حالا به نظر می‌رسد که سونی فیلم «یک خیارشور آمریکایی» (An American Pickle) که حتی در تقویم استودیو هم جایی نداشت را در اقدامی مشابه عرضه خواهد کرد.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است فیلم «یک خیارشور آمریکایی» که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد توسط سونی به شبکه‌ی تازه تأسیس HBO Max فرستاده خواهد شد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که استودیو در حال بررسی وضعیت اکران فیلم‌هایش در سال ۲۰۲۰ است و به نظر می‌رسد به این نتیجه رسیده باشد که بهترین راه عرضه‌ی فیلم «سث روگن» شبکه‌های استریمینگ است.

«یک خیارشور آمریکایی» داستانی در مورد «هرشل گرینبام» روایت می‌کند، مردی که در دهه‌ی ۱۹۲۰ در خمره‌ی آب نمک می‌افتد و صد سال بعد بیرون می‌آید. او در دنیای امروز سعی می‌کند با کمک یکی از نوادگانش که یک برنامه‌نویس است خود را با قرن جدید وفق دهد. روگن در هر دو نقش بازی می‌کند.

روگن در خصوص انتشار فیلم از HBO Max می‌گوید: «ما برای این فیلم سخت کار کردیم. به نتیجه‌ی نهایی افتخار می‌کنیم و مشتاقیم که مردم هرچه زودتر فیلم را ببینند.»

«کوین رایلی» مدیر شبکه‌ی HBO Max نیز می‌گوید: «شبکه ما بازاری برای فیلم‌های برجسته است. «یک خیارشور آمریکایی» فیلمی برجسته است با بازی سث در نقشی اریجینال، سرگرم‌کننده و صمیمانه که تابستان امسال آن را منتشر خواهیم کرد.»

تاریخ پخش دقیق این فیلم هنوز مشخص نیست. «هالیوود ریپورتر» ادعا می‌کند که سونی در نظر داشته است که «یک خیارشور آمریکایی» را پاییز آینده اکران کند. «برندن تروست» که پیش‌تر فیلمبردار «مصاحبه» (The Interview) و «همسایه‌ها» (Neighbors) با بازی روگن بوده، کارگردان این فیلم است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ساعاتی پیش گزارش شد که فیلم «سلطان استتن آیلند» (King of Staten Island) با بازی «پیت دیویدسون» نیز تابستان امسال به جای اکران در سالن‌های سینما به شبکه‌ی نمایش خانگی می‌رود. این فیلم کمدی قرار بود ۱۹ ژوئن روی پرده برود اما اکنون از ۱۲ ژوئن در فروشگاه‌های آنلاین عرضه می‌شود. «سلطان استتن آیلند» که براساس زندگی دیویدسون ساخته شده و «جاد اپتاو» کارگردان آن است، قرار بود اولین بار در جشنواره‌ی فیلم تگزاس و سپس ترایبکا اکران شود. هر دوی این جشنواره‌ها به دنبال شیوع ویروس کرونا لغو شدند.

در ویدیوی زنده‌ی گفتگوی دیویدسون و اپتاو، بازیگر از کارگردان می‌پرسد: «رفیق، این فیلم ما چه شد؟ هنوز قرار است اسکار بگیرم؟» اپتاو می‌گوید هنوز یونیورسال به او چیزی در این باره نگفته: «اگر فیلم بیرون نیاید فکر نمی‌کنم اسکار بگیری. می‌توانیم یک دی‌وی‌دی از آن درست کنیم و مانند دوران قدیم آن را در میدان تایمز بفروشیم. اگر آن را در فروشگاه‌های آنلاین عرضه کنیم چطور؟ برای اینکه من تمامی فیلم‌ها «ببین چه کسی حرف می‌زند؟» را دیده‌ام و چیز دیگری نگاه کردن ندارم.» اپتاو سپس با یونیورسال تماس می‌گیرد و به دیویدسون می‌گوید: «علاقه‌مندند... به کسی نگو، این یک راز است، می‌خواهند آن را به شکلی با شکوه اعلام کنند.»

پیش‌تر شایعه‌ی تغییر تاریخ اکران «سلطان استتن آیلند» شنیده می‌شد اما کسی انتظار نداشت که این فیلم مستقیماً به شبکه‌ی نمایش خانگی بیاید. یونیورسال اخیراً به صورت آزمایشی فیلم انیمیشن پرخرج «تور جهانی ترول‌ها» (Trolls World Tour) را به جای اکران در سینما و یا به تعویق انداختن نمایش آن در فروشگاه‌های آنلاین عرضه کرد و بنابر اعلام استودیو بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار در سه روز اول انتشار کسب کرد.

در «سلطان استتن آیلند» دیویدسون نقش «اسکات» را بازی می‌کند که پدر آتش‌نشانش را در سن ۷ سالگی از دست داده. او حالا به دهه‌ی سوم زندگی‌اش رسیده، دستاورد قابل توجهی در آن نداشته، و رؤیای تبدیل شدن به یک تتو آرتیست را در سر دارد. خواهر کوچک‌تر او به کالج می‌رود اما اسکات همچنان با مادر پرستارش با بازی «ماریسا تومی» زندگی می‌کند و روزهایش را با کشیدن ماری‌جوانا و مخفیانه وقت گذراندن با دوست دوران کودکی‌اش با بازی «بل پاولی» سپری می‌کند. اما وقتی مادرش شروع می‌کند به قرار گذاشتن با یک آتش‌نشان به نام «ری» با بازی «بیل بر»، تغییراتی اساسی در زندگی اسکات پدید می‌آید.

دیگر ستارگان «سلطان استتن آیلند» شامل «استیو بوشمی» در نقش یک آتش‌نشان بازنشسته که اسکات را زیر پر و بال خود می‌گیرد، و «پاملا آدلن» در نقش همسر سابق «ری» می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید