news-background
news-background

کاربران نتفلیکس ۵۰۰ میلیون ساعت را صرف تماشای فیلم‌های «آدام سندلر» کرده‌اند

 

جدید ترین فیلم «Adam Sandler» عنوان «Sandy Wexler» می باشد که این ماه برروی نتفلیکس قرار گرفت.کارگردانی این فیلم کمدی برعهده ی «استیون بریل» بوده و «پائول سادو و آدام سندلر» نویسندگی آن را برعهده دارند. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به «کوین جیمز» ، و «تری کروز» اشاره کرد. این فیلم تا این لحظه بر اساس نقد منتقدین پایگاه اطلاع رسانی «Rotten Tomatoes» امتیاز 30 از 100 را به خود اختصاص داده که می توان از آن نتیجه گرفت فیلم قابل قبولی را شاهد نخواهیم بود. دو فیلم جدید دیگر آدام سندلر که  برروی نتفلیکس قرار گرفتند عبارتند از «The Ridiculous Six» و «The Do-Over» که آن ها نیز عملکرد قابل قبولی از خود نشان ندادند. با وجود اینکه این سه فیلم در طی سی روز گذشته توسط منتقدین نمرات بسیار بدی را کسب کرده اند اما آمار حاکی از آن است که مردم از آن ها به شدت استقبال کرده اند. آدام سندلر بعد از ساخت یک فیلم دیگر قرار است قرارداد جدید خود با نتفلیکس را عملی کند و آن هم ساخت چهار فیلم دیگر برای این کمپانی است. صبح امروز استودیوی نتفلیکس در بیانیه ای برخی آمار و ارقام موجود در رابطه با فیلم های آدام سندلر را منتشر نموده که جالب به نظر می رسند. براساس این آمار باخبر شدیم که کاربرانی که به شبکه ی جهانی نتفلیکس دسترسی دارند از زمانی که فیلم The Ridiculous Six برروی این شبکه قرار گرفته تاکنون 500میلیون ساعت را صرف تماشای آثار آدام سندلر کرده اند. متن زیر بیانیه ی نتفلیکس در این خصوص می باشد.

بعد از اکران سومین فیلم جدید آدام سندلر که با نام Sandy Wexler در نتفلیکس قرار گرفت، ما قرارداد جدیدی با او منعقد کرده ایم که بر آن اساس قرار است این شخص چهار فیلم دیگر برای نتفلیکس بسازد. ما از رابطه ای که کاربرانمان با فیلم های سندلر برقرار کرده اند شگفت زده شده ایم. کاربران ما از زمان اکران فیلم «The Ridiculous Six» تاکنون بیش از نیم میلیارد ساعت را صرف تماشا و لذت بردن از فیلم های آدام سندلر کرده اند.  

فیلم «The Ridiculous 6» آدام سندلر، اولین اثری بود که این شخص برای نتفلیکس ساخت و این فیلم در 2015 اکران شد و آمار منتشر شده مربوط به بازه ی زمانی 2 سال و نیم می باشد. علاوه بر سه فیلم جدید سندلر برای نتفلیکس، دیگر فیلم هایی که این بازیگر در آن ها حضور داشته نیز برروی این شبکه موجود می باشند. نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا فیلم های آدام سندلر ارزش 500میلیون ساعت معادل نیم میلیارد ساعت وقت گذاشتن را دارند؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید