news-background
news-background

تیزر فیلم جدید مومیایی جزئیات بیشتری از فیلم را آشکار می‌کند

بازسازی آثار موفق سینمای هالیوود این روزها به یکی از مهمترین پروژه‌های کمپانی‌های فیلمسازی بدل شده است. فیلم‌های زیادی از این دست ساخته شده، و فیلم‌های زیاد دیگری نیز در دست ساخت هستند. این روزها تریلر تلوزیونی جدیدی از بازسازی فیلم «مومیایی» (The Mummy) انتشار یافته است. در این تریلر تهدید پایان جهان به دست هیولاهای باستانی، اولین چیزی است که توجه بیننده را جلب می‌کند. تریلر سعی در نشان دادن پیچ‌وتاب‌های فیلم است و ترکیبی از صحنه‌های اکشن را در بر می‌گیرد و بیننده را به یاد فیلم معروف تام کروز «مأموریت غیرممکن» می‌اندازد که در آن صحنه‌های هیجان‌انگیز موج می‌زد. قهرمان داستان در اینجا نیز همانند فیلم اصلی مومیایی، پس از یک حادثه زنده مانده است، همچنین پرنسس مصری به نام  احمنت (Ahmanet)  با بازی «سوفیا بوتلا» (Sofia Boutella) قرار است از دنیای مردگان بازگردد و جهان را به نابودی بکشاند.

«کریس مورگان»، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های هیولایی کمپانی یونیورسال اعلام کرده که فیلم مومیایی اثری مستقل از نسخه قدیمی آن است و تنها در همان دنیای مشابه سری قبلی اتفاق خواهد افتاد. همچنین ما در این فیلم هیولاهای دیگری را نیز خواهیم دید. در حال حاضر می‌دانیم که «دکتر جکیل» (Russell Crowe) در این تیزر حضور دارد و احتمالاً هیولاهای دیگری مانند خوناشام نیز حضور خواهند داشت.

آخرین تبلیغات تلوزیونی فیلم مومیایی در اکانت تویتر رسمی فیلم منتشر شده است و قابل مشاهده است. در اینجا می‌بینیم که تام کروز در نقش «نیک مورتون» ظاهر خواهد شد و همان داستان قدیمی جستجوی گنج ادامه خواهد داشت. سپس قسمت مثبت شخصیت دکتر جکیل به تام کروز می‌گوید که تنها راه زندگی دوباره او وابسته به «شر نهایی» است. بعد از آن تصویر گروهبان ویلز دیده می‌شود (Jake Johnson) که با صدایی آرام می‌گوید: «تو نمی‌تونی فرار کنی، نمی‌تونی رد بشی، اون برای تو نقشه‌ داره.» به نظر می‌رسد که قدرت Ahmanet مانند هیچ چیزی که تا به حال دیده شده نیست و قدرت او ویران‌گر است. این ویدئو با کلماتی از شاهزاده تمام می‌شود: «سرنوشتی بدتر از مرگ وجود دارد.» به نظر می‌رسد که داستان پیچیده‌ای پیرامون این سخن او وجود داشته باشد.

دو سال پیش «دونا لانگلی» گفت که احتمالاً نسخه بازسازی شده‌ای از مومیای ساخته خواهد شد و این فیلم بیشتر اکشن خواهد بود تا ترسناک. فیلم مسلماً بسیار بیشتر از تصور ما اکشن است و جلوه‌های ویژه باورنکردنی را در برمی‌گیرد و قطعاً فیلم تجربه جدیدی از داستان مومیایی در اختیار ما خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید