news-background
news-background

تولید فصل دوم سریال انیمه Devil May Cry در نتفلیکس تأیید شد

نتفلیکس فصل دوم سریال انیمه «شیطان هم می‌گرید» (Devil May Cry) به تهیه‌کنندگی «ادی شانکار» را می‌سازد. تولید فصل دوم یک هفته پس از پخش فصل اول تأیید می‌شود.

داستان «شیطان می‌گرید» شخصیتی به نام دانته را دنبال می‌کند که در پی گرفتن انتقام مرگ خانواده‌اش است. نتفلیکس درباره این انیمه می‌نویسد: «در این اقتباس انیمه از بازی محبوب کپکام، نیروهای شیطانی دروازه‌ای میان قلمرو انسان‌ها و شیاطین می‌گشایند. دانته در مرکز همه این اتفاقات است، یک شکارچی اهریمن که نمی‌داند سرنوشت هر دو عالم به او گره خورده.»

«شیطان هم می‌گرید» در استودیو میر کره جنوبی که «ویچر» (The Witcher: Nightmare of the Wolf) را در کارنامه دارد و با همکاری «الکس لارسن» به عنوان نویسنده و «هیدئاکی ایتسونو» از کپکام و «سئونگ ووک لی» به عنوان تهیه‌کننده ساخته می‌شود.

چندگانه «شیطان هم می‌گرید» اولین بار در سال ۲۰۰۱ با انتشار بازی ویدیویی کپ‌کام برای کنسول پلی‌استیشن ۲ آغاز شد. از آن زمان تاکنون، «دانته» به نبرد با شیاطین بر روی پلتفرم‌های گوناگون از جمله کنسول‌های مختلف و پی‌سی پرداخته و گاهی در کنار برادرش «ورجیل»و گاهی در تقابل با او بوده است. این شخصیت در مقاطعی حتی نقش قهرمان را به شخصیت «نرو» واگذار کرده. اگرچه بسیاری از عناصر بازی‌های اول وارد سریال انیمه نتفلیکس شدند اما «ادی شانکار» روایت تازه‌ای آفرید و عناصر کهنه و نو جهان ماورایی و پرتنش «شیطان هم می‌گرید» را در هم آمیخت.

فصل اول سریال با گونه‌ای غافلگیرکننده به پایان می‌رسد و نشان داد که ایالات متحده به دوزخ حمله می‌کند تا منابع از آن غارت کند. در این سریال لحظاتی دیده شد که نشان می‌داد این جهان شاید بخشی از دنیای کپ‌کام باشد. در یکی صحنه‌ها، شخصیت «دانته» به مأموریتی در شهر «راكون سیتی» ارجاع می‌دهد که منطقه آلوده به زامبی چندگانه «رزیدنت ایول» (Resident Evil) است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید