زمان مطالعه: ۲ دقیقه
تریلر انیمه Lord Of The Rings: The War Of Rohirrim رونمایی شد
اولین تریلر رسمی فیلم انیمه «ارباب حلقهها: جنگ روهیریم» (The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim) به تهیهکنندگی «پیتر جکسون» رونمایی شد. این تریلر با نماهایی از فیلمهای لایو-اکشن «ارباب حلقهها» شروع میشود.
«جنگ روهیریم» به حدود دو قرن پیش از رویدادهای «هابیت» و «ارباب حلقهها» میرود و ناگفتههای خلقت «هلمز دیپ» که در «دو برج» (The Two Towers) دیده شد را روایت میکند. این فیلم سرگذشت یکی از قدرتمندترین شخصیتهای سرزمین میانه یعنی «هلم همرهند، شاه روهان» با صداپیشگی «برایان کاکس» را به تصویر میکشد.
«لورین اشبورن»، «میراندا اوتو» و «گایا وایز» در نقش «هرا»، «یزدان غفوری»، «بنجامین وینرایت»، «لورنس ویلیامز»، «شان دولی»، «مایکل وایلدمن»، و «جود اکوودیک» از جمله دیگر صداپیشگان فیلم خواهند بود.
«کنجی کامیاما» که سابقه کارگردانی سریال «شبح درون پوسته» (Ghost in the Shell: Stand Alone Complex) و «بلید رانر» (Blade Runner: Black Lotus) را دارد، کارگردان «جنگ روهیریم» است. «فیبی گیتینز» و «آرتی پاپاجرجیو» فیلمنامه «جفری ادیس» و «ویل متیو» را بر اساس «بازگشت پادشاه» نوشته «جی.آر.آر. تالکین» بازنویسی کردهاند.
فیلم انیمه «ارباب حلقهها: جنگ روهیریم» ۱۳ دسامبر اکران خواهد شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
MHNazari97
MHNazari97
۲ شهریور ۱۴۰۳ ۰۷:۳۸
بیت و سوویچ دوباره . کل داستان در اصل درباره پادشاه هرم باید باشه پادشاه بزرگ و قدرتمند روحان ولی چون هالیووده شخصیت اصلی دخترشه که اسمش توی کتاب هم نیست . ترند جدید هالیوود هم ساخت انیمه است چون کسی دیگه فیلماشون رو نگاه نمیکنه و انیمه خیلی طرفدار داره ولی واسه کسایی که به خاطر ایدئولوژی های هالیوود دیگه فیلم و سریال نمیبینن نباید انتظار داشته باشن انیمه های آشغالشون هم ببینن
۳
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ