news-background
news-background

جیمی کیمل در مصاحبه با جو بایدن: آمریکا شاید به جن‌گیری نیاز داشته باشد

شنبه شب این هفته برخی از ستارگان هالیوود در یک مراسم خیریه حضور پیدا کردند تا حدود ۲۸ میلیون دلار برای کمپین «جو بایدن» جمع‌آوری شود. «جرج کلونی»، «جولیا رابرتس» و «باربارا استرایسند» از جمله این سلبریتی‌ها بودند که در سالن پیکاک در لس‌آنجلس مصاحبه «جیمی کیمل» با بایدن و «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا را نظاره کردند. بایدن و اوباما هر دو از اهمیت جلوگیری از بازگشت «دونالد ترامپ» به کاخ سفید گفتند.

مجری برنامه «جیمی کیمل زنده» (Jimmy Kimmel Live) در این مصاحبه از بایدن می‌پرسد آیا آمریکا از یک نوع فراموشی رنج می‌برد یا نه. بایدن می‌گوید: «تنها کاری که باید کرد این است که به یاد بیاوریم [دوران ریاست جمهوری ترامپ] چگونه بود.»

«جک بلک» و «شریل لی رالف» در این رویداد آواز خواندند و «کاترین هان» و «جیسون بیتمن» کیمل را روی صحنه فراخواند. کمدین به شوخی گفت: «به من گفته بودند «بتمن» من را معرفی می‌کند نه بیتمن.»

کیمل به سرعت وارد بحث‌های جدی می‌شود و می‌گوید دمکرات‌ها در انتخابات امسال «در خطرند.» او از رئیس جمهور می‌پرسد که به چه دستاوردی افتخار می‌کند. بایدن می‌گوید: «ما امروز قدرتمندترین اقتصاد دنیا را داریم.»

کمدین در بخش دیگری از رویداد یادآوری می‌کند که بایدن وعده احیای «روح آمریکا» را داده است: «اخیراً به نظر می‌رسد که ما به یک جن‌گیری نیاز داریم. به همین دلیل بود که شما با پاپ ملاقات کردید؟» بایدن و پاپ جمعه گذشته در ایتالیا ملاقات کردند.

ترامپ در رویداد مشابهی که در ماه آوریل برگزار شد بیش از ۵۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرد. «کمیته ملی جمهوری‌خواهی» و نمایندگان ترامپ می‌گویند در ماه مه ۱۴۱ میلیون دلار به ستاد انتخاباتی رئیس جمهور سابق اهدا شده است.

کیمل چند ماه پیش گفته بود پس از سفر به ژاپن آمریکا را «تهوع‌آور» می‌بیند: «اما حالا پس از سفر به ژاپن، متوجه شده‌ام که اینجا، این ایالات متحده‌ای که همیشه آن را مدح و ستایش می‌کنیم، یک کشور کثیف و تهوع‌آور است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید