news-background
news-background

کلوئی فاینمن می‌گوید کاپولا او را پس از بازی در نقش ملانیا ترامپ برای Megalopolis انتخاب کرده است

«کلوئی فاینمن» کمدین آمریکایی از دنیای «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) وارد یوتوپیای «مگالوپلیس» (Megalopolis) «فرانسیس فورد کاپولا» شده است. او در مصاحبه با «هانا آینبیندر» برای «ورایتی» شرح می‌دهد که کاپولا چگونه او را برای این فیلم پرخرج و پرستاره برگزیده است.

فاینمن توضیح می‌دهد: «گاهی اوقات آدم‌ها به نمایش‌های عجیبی می‌روند که شما انتظار ندارید. سال ۲۰۱۹ بود. در یک نمایش فیس‌تایم ایوانا ترامپ و ملانیا را بازی می‌کردم. و به گمانم فرانسیس آنجا بود و فیلم «مگالوپلیس» را بر اساس این نمایش ملانیا پیشنهاد کرد. نمی‌دانید چه کسی در حال تماشای این نمایش‌هاست.»

فیلم «مگالوپلیس» ماه گذشته در کن اکران شد و نقدهای ضد و نقیضی دریافت کرد. برخی از منتقدین این فیلم ۱۲۰ میلیون دلاری را یک «شاهکار» و برخی دیگر پروژه‌ای نامیدند که «به شکل وحشتناکی منحرف» شده است. فاینمن نزدیک به پنج سال است که یکی از بازیگران «ا‌س‌ان‌ال» شبکه ان‌بی‌سی است.

دیگر بازیگران فیلم «آدام درایور»، «ناتالی امانوئل»، «جان ویت»، «فورست ویتاکر»، «لورنس فیشبورن»، «جیسون شوارتزمن»، «کاترین هانتر»، «جمیز رمار»، «گریس وندروال»، «تالیا شایر»، «شایا لباف» و «آبری پلازا» خواهند بود.

«مگالوپلیس» هنوز پخش‌کننده آمریکایی ندارد اما در ماه مه گزارش شد که اواخر سپتامبر در سینماهای آیمکس دست کم ۲۰ شهر آمرکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید