news-background
news-background

ویل اسمیت به سریال جدید پدیدآورندگان Westworld درباره هوش مصنوعی ملحق می‌شود

«ویل اسمیت» پس از موفقیت تجاری «پسران بد ۴» (Bad Boys: Ride or Die) سونی در یک سریال جدید با «جاناتان نولان» و «لیسا جوی» پدیدآورندگان «وست‌ورلد» (Westworld) و «فال‌اوت» (Fallout) همکاری می‌کند. «مت بلونی» گزارش داده است که اسمیت در حال مذاکره است تا به این سریال ملحق شود.

در این گزارش آمده است که اسمیت پیشنهاد تولید این سریال با داستانی در دنیای هوش مصنوعی را ارائه کرده و هنوز معلوم نیست که پروژه به صورت یک مینی‌سریال ساخته می‌شود یا چند فصل. نولان و جوی پیش از افتتاحیه ۱۰۷ میلیون دلاری «پسران بد ۴» با اسمیت ملاقات کرده‌اند. اسمیت علاوه بر دنباله «من اسطوره‌ام» (I Am Legend) با «مایکل بی. جردن» را در دست ساخت دارد که ممکن است سال آینده فیلمبرداری شود.

پس از سیلی اسمیت به «کریس راک» در اسکار سال ۲۰۲۲، نتفلیکس دو پروژه او از جمله «درخشان ۲» (Bright 2) را کنسل کرد. اما عذرخواهی طولانی او از کمدین و مصاحبه‌های دیگرش باعث شد که مخاطبین کم و بیش رفتار او در مراسم اسکار را ببخشند و همان‌گونه که «سی‌ان‌ان» می‌نویسد به یاد بیاورند که چرا هوادارش بوده‌اند. اسمیت با این حال همچنان به مدت ده سال از حضور در تمامی مراسم مرتبط با آکادمی محروم است.

هفته پیش «راب اشنایدر» کمدین آمریکایی و یکی از دوستان نزدیک راک اسمیت را «دروغ‌گو» و «شیاد» نامید: «ویل اسمیت یک ابزار است. ویل اسمیت این حقیقت را پنهان کرده که واقعاً کیست و آن شب افشا شد که واقعاً یک کثافت است. اما سیلی زدن به یک کمدین افسانه‌ای بزرگ و یکی از بهترین کمدین‌های نسل ما در مقابل آن همه آدم جنبه ژرف و پیچیده‌ای دارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید