news-background
news-background

انتقاد راسل کرو از بازیگرانی که انتظار دارند فیلم‌های ابرقهرمانی «رویدادی دگرگون‌کننده» باشد

کرو در چند فیلم ابرقهرمانی ظاهر شده است.

«راسل کرو» می‌گوید بازیگرانی که از فیلم‌های ابرقهرمانی انتقاد می‌کنند «به دلایل اشتباهی» وارد این حرفه شده‌اند. کرو در «مرد پولادین» (Man of Steel) «زک اسنایدر» نقش پدر «سوپرمن»، در «دنیای سینمایی مارول» و «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) نقش «زئوس» و در «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) که به زودی اکران خواهد شد نقش پدر کریون را بازی کرده است.

او در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» بریتانیا به مصاحبه «داکوتا جانسون» بازیگر «مادام وب» (Madame Web) واکنش نشان می‌دهد که گفته بود احساس می‌کند این فیلم یک اثر هنری «ساخته شده توسط یک کمیته» است. جانسون علاوه بر این در مصاحبه با «باسل» ادعا کرده است که برای «مراقبت از خود» این فیلم را نخواهد دید و از شکست تجاری آن غافلگیر نشده است.

کرو می‌گوید: «نمی‌خواهم درباره حرف یا تجارب دیگران اظهار نظر کنم اما... با این سؤال شوخ‌طبعی شیطانی من را بیدار می‌کنید. [می‌خندد.] به من می‌گویید برای بازی در یکی از فیلم‌های مارول و دنیای لعنتی شخصیت‌های کارتونی قرارداد امضاء کرده‌اید اما احساسات شما به اندازه کافی برانگیخته نشده؟ نمی‌دانم برای شما باید چه کنم. این یک ماشین [فیلمسازی] غول‌پیکر است که فیلم‌هایی در اندازه معین می‌سازد... این نقش‌ها شغل‌اند. می‌گویند نقش شما این است، بازی کنید. اگر انتظار دارید رویدادی باشد که زندگی‌تان را دگرگون کند، فکر می‌کنم به دلایل اشتباهی اینجا آمده‌اید.»

کرو اضافه می‌کند که تولید فیلم‌های ابرقهرمانی «می‌تواند چالش‌برانگیز» باشد چرا که بازیگران باید در مقابل پرده‌های آبی و سبز بازی کنند: «اما نباید این اظهار نظر را مستقیماً به [جانسون] نسبت دهید چون من او را نمی‌شناسم و نمی‌دانم که بر او چه گذشته، و بله ممکن است تجربه مزخرفی در زمان ساختن یک فیلم داشته باشید.»

او ادامه می‌دهد: «اما آیا روش فیلمسازی مارول این است؟ تردید دارم. من تجربه بدی نداشتم. یعنی [«ثور»] یکی از فیلم‌های مارول است، اما دنیای «تایکا وایتیتی» است که هر روز با مسخره‌بازی به ما خوش گذشت. و بعد با «جی‌سی شاندور» در «کریون»، من کمی وزن به فضا می‌دهم تا بازیگران جوان بازیگری داشته باشند که بتوانند از او کمک بگیرند. همکاری با جی‌سی لذت‌بخش بود. بسیاری از این کارگردانان سطح توانایی معینی دارند - آدم‌های لعنتی نابغه‌ای هستند.»

جانسون پیش‌تر گفته بود: «کشف کرده‌ام که این صنعت بسیار غم‌انگیز شده. به‌شدت دلسردکننده است. کسانی که پلتفرم‌های استریم را مدیریت می‌کنند به پدیدآورندگان یا هنرمندانی که می‌دانند چه چیزی جواب می‌دهد اعتماد ندارند و این باعث خواهد شد که از درون نابود شویم. واقعاً تأسف‌آور است. خیلی سخت شده. ساختن هر چیزی خیلی سخت شده.»

فیلم «کریون شکارچی» ۱۳ دسامبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید