news-background
news-background

دنیل ردکلیف می‌گوید سریال‌های Sopranos یا Breaking Bad را ندیده است: کارتون The Simpsons را ترجیح می‌دهم

بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» می‌گوید سریال‌های «سنگینی» چون «سوپرانوها» را ندیده است.

«دنیل ردکلیف» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) می‌گوید کارتون‌ها و سریال‌های ریلیتی را به «سوپرانوها» (The Sopranos) یا «برکینگ بد» (Breaking Bad) ترجیح می‌دهد.

ردکلیف که سابقه صداپیشگی در سریال‌های انیمیشن «سیمپسون‌ها» (The Simpsons)، «ریک و مورتی» (Rick and Morty) و «بوجک هورسمن» (BoJack Horseman) را دارد، در مصاحبه جدیدی با «سی‌بی‌آر» می‌گوید توان تحمل «همه انواع چیزهای سنگین و یک ساعته» را ندارد.

او می‌گوید: «راستش، کارتون تماشا می‌کنم، و برنامه‌های ریلیتی، هیچ‌وقت «برکینگ بد» و «سوپرانوها» یا «شنود» (The Wire) را ندیده‌ام. همه انواع چیزهای سنگین و یک ساعته. نمی‌توانم.»

ردکلیف اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم از بزرگ شدن با «سیمپسون‌ها» سرچشمه می‌گیرد... چند شب پیش برنامه «جپردی» (Jeopardy) را می‌دیدم، و یکی از شرکت‌کنندگان اطلاعات زیادی از سریال «سیمپسون‌ها» داشت. در مورد من هم چنین است. حقایق و مسائل عجیب زیادی است، از اطلاعات عمومی گرفته تا حس شوخ طبعی من، با «سیمپسون‌ها» شکل گرفته.»

او در ادامه می‌گوید سریال‌هایی چون «سیمپسون‌ها» و «بوجک هورسمن»‌ اگر به شکل لایو-اکشن ساخته می‌شدند جذابیت فعلی را پیدا نمی‌کردند: «فکر می‌کنم بخش‌های زیادی از «بوجک هورسمن» به‌شدت غم‌انگیز و ناراحت‌کننده می‌شد اگر شخصیت اول آن یک اسب سخنگو نبود. نمونه کلاسیکش گلاویز شدن هومر با شخصیت بارت در «سیمپسون‌ها» است. در یک سریال لایو-اکشن، بدرفتاری وحشتناکی با کودکان به نظر خواهد رسید که هیچ جنبه خنده‌داری ندارد، در حالی که در «سیمپسون‌ها» یک شوخی ادامه‌دار است و به خاطر گردن بارت خنده‌دار شده.»

ردکلیف به تازگی در سریال انیمیشن «مولیگان» (Mulligan) که ۲۴ مه پخش شد صداپیشگی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید