news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Paddington in Peru

فیلم «پدینگتون در پرو» پاییز سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

استودیوی سونی اولین تریلر فیلم «پدینگتون در پرو» (Paddington in Peru) را چهارشنبه این هفته منتشر کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که قسمت سوم «پدینگتون» ۸ نوامبر ۲۰۲۴ در بریتانیا و ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ در ایالات متحده اکران خواهد شد.

«الیویا کولمن» در این دنباله نقش یک مادر روحانی گیتار-نواز را بازی می‌کند و «آنتونیو باندراس» در نقش کاپیتان یک قایق به نام «هانتر کابت» ظاهر می‌شود که به خانواده براون کمک می‌کند به ماجراجویی‌هایشان در پرو ادامه دهند. «ریچل زگلر» در نقش دختر کاپیتان «جینا کابت» بازی می‌کند در حالی که «امیلی مورتیمر» نقش «خانم براون» را بازی می‌کند و جانشین «سالی هاکینز» خواهد شد که در دو قسمت اول این نقش را بازی کرده بود. «هیو بانویل»، «جولی واترز»، «مدلین هریس»، «ساموئل جاسلین»، «جیم برادبنت» و «کارلا توس» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود و «بن ویشا» و «ایملدا استاونتون» برای صداپیشگی در نقش‌های پدینگتون و «عمه لوسی» بازخواهند گشت.

«پدینگتون در پرو» را «دوگال ویلسون» کارگردانی کرده که اولین فیلم بلندش را تجربه می‌کند. او جانشین «پل کینگ» خواهد شد که روی صندلی کارگردانی دو قسمت اول نشست. «مارک برتون»، «جان فاستر» و «جیمز لامونت» نویسندگان فیلمنامه‌اند. امتیاز پخش قسمت دوم «پدینگتون‌» را استودیوی برادران وارنر با قراردادی ۳۰ میلیون دلاری خریداری کرده بود. دو قسمت قبلی این چندگانه بیش از نیم میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند و نامزد بفتای بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید