news-background
news-background

اولین تریلر سریال انیمیشن Sausage Party: Foodtopia

سریال «سوسیس پارتی» در ماه ژوئیه پخش خواهد شد.

آمازون پرایم ویدیو اولین تریلر اسپین‌آف تلویزیونی فیلم انیمیشن «سوسیس پارتی» (Sausage Party) را سه‌شنبه این هفته رونمایی کرد. این سریال تحت عنوان «سوسیس پارتی: فودتوپیا» (Sausage Party: Foodtopia) ماه آینده پخش خواهد شد.

در این تریلر نشان داده می‌شود که خوراکی‌های سخنگوی مختلف انقلابی را شروع می‌کنند و زمین را به تصرف خود درمی‌آورند. آن‌ها پس از بنا کردن «فودتوپیا» فناناپذیر به نظر می‌رسند اما خوراکی دیگری تمدن آن‌ها را در معرض نابودی قرار می‌دهد. داستان نسخه سینمایی در مورد سوسیسی است که در یک سوپرمارکت زندگی می‌کند و به حقیقت آینده خود پی می‌برد. او با گروهی از دوستانش برای فرار از این سرنوشت شوم برنامه‌ریزی می‌کنند.

«سث روگن»، «کریستن ویگ»، «مایکل سرا»، «دیوید کرامهولتز»، و «ادوارد نورتن» در نقش‌های قبلی صداپیشگی کرده‌اند و به «ویل فرتی»، «سم ریچاردسون»، «ناتاشا راث‌ول» و «یاسر لستر» در نقش‌های دیگری پیوسته‌اند.  تولید این سریال به نویسندگی روگن، «ایوان گلدبرگ»، «کایل هانتر» و «آری شافیر» و کارگردانی «کنراد ورنان» و «گرگ تیرنان» دو سال پیش آغاز شد. آمازون در آن زمان سفارش ساخت هشت اپیزود را صادر کرد.

نسخه سینمایی «سوسیس پارتی» اولین بار مارس ۲۰۱۶ در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) اکران شد و در حالی که با بودجه ۱۹ میلیون دلاری ساخته شده بود ۱۴۰ میلیون دلار فروخت.

سریال «سوسیس پارتی: فودتوپیا» ۱۱ ژوئیه پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید