news-background
news-background

آماندلا استنبرگ بازیگر سریال The Acolyte تم Star Wars را با ویولن نواخت

استنبرگ مهارت‌های نوازندگی خود را در برنامه «جیمی فالن» نشان داد.

«آماندا اسنبرگ» بازیگر سریال «پیرو» (The Acolyte) در برنامه «جیمی فالن» تم نمادین «جنگ ستارگان» (Star Wars) را با ویولن اجرا کرد. پخش سریال جدید او که اسپین‌آفی از «جنگ ستارگان» است به تازگی از دیزنی+ شروع شده است.

این بازیگر ۲۵ ساله می‌گوید از ۹ سالگی ویولن‌نوازی می‌کند و فرصت نواختن تم «جنگ ستارگان» اثر «جان ویلیامز» تجربه‌ای تکرارنشدنی است و هرگز آن را فراموش نمی‌کند. او در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود که وقتی دیزنی پیشنهاد می‌کند بخشی از این تم را تک‌نوازی کند در ابتدا مرعوب می‌شود: «وقتی فیلمبرداری می‌کردیم به این موسیقی خیلی زیاد گوش دادم، و بعد وقتی دیزنی آمد و گفت خیلی دوست داریم اجرایش کنی، فکر کردم که وحشتناک است. اما بعد روی نت‌خوانی کار کردم و جان [ویلیامز] موافقت کرد و نسخه‌ای به من داد که ویژه تک‌نوازی ویولن است.»

استنبرگ در این سریال نقش یک سیث در حال آموزش و یک «جنگجوی خطرناک» را بازی می‌کند. «پیرو» یک مجموعه تلویزیونی معمایی و تریلر است که مخاطبین را به کهکشانی از اسرار مرموز می‌برد و نیروهایی شیطانی را در آخرین روزهای دوران «جمهوری اعظم» (High Republic) را به تصویر می‌کشد.

او اضافه می‌کند: «لحظات معینی در زندگی وجود دارد بسیار عجیب است و فراتر از تصور شما را از موهبت برخوردار می‌کند و آن لحظه ویژه‌ای در زندگی من بود.»

استنبرگ در هفته‌های اخیر به خاطر بازنشر یک مصاحبه قدیمی‌ترش با «ترور نوا» با انتقاد روبرو شده بود. او در آن مصاحبه به شوخی می‌گوید هدف سریال «پیرو» در واقع «خشمگین کردن سفیدپوستان» است. دو اپیزود اول این سریال هفته پیش منتشر شد و قسمت سوم امروز ۱۱ ژوئن پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید