news-background
news-background

امیلیا کلارک می‌گوید پس از آسیب مغزی نگران اخراج از Game of Thrones بوده است

کلارک در هشت فصل «بازی تاج‌وتخت» نقش «دنریس تارگرین» را بازی کرد.

«امیلیا کلارک» در مصاحبه جدیدی با «بیگ ایشو» یک بار دیگر از تجربه بازگشت به «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) پس از ابتلا به دو آنوریسم مغزی گفته است. او به یاد می‌آورد که پس از جراحی اول که در سال ۲۰۱۱ و میان فیلمبرداری فصل اول و دوم سریال اتفاق افتاده، نگران اخراج شدن بوده است.

کلارک می‌گوید آسیب مغزی اعتماد به نفس او را «یک شبه چهار برابر» کاهش داده است: «اولین نگرانی ما این بود: «خدای من، اخراج می‌شوم؟ آیا به این دلیل که فکر می‌کنند توان کامل کردن این کار را ندارم اخراج می‌شوم؟»»

ترس دیگر کلارک این بود که این مشکل دوباره تکرار شود. او به نشریه می‌گوید در آن زمان با خود فکر می‌کرده: «اگر قرار باشد بمیرم، بهتر است در برنامه زنده تلوزیونی بمیرم.»

کلارک در سال ۲۰۱۳ یک بار دیگر دچار این آسیب مغزی می‌شود و برای دومین بار زیر تیغ جراحی می‌رود. او در سال ۲۰۲۲ به بی‌بی‌سی گفته بود که بخشی از مغزش را در این عمل جراحی از دست داده است: «حجمی از مغزم که دیگر قابل‌استفاده نیست – جالب است که هنوز می‌توانم صحبت کنم، گاهی هوشمندانه، و زندگی‌ام را به شکل عادی و بدون هیچ‌گونه پیامدی پیش ببرم. من یکی از افراد بسیار بسیار بسیار نادری هستم که توانسته در برابرش دوام آورد.»

کلارک بنیاد خیریه «سیم‌یو» (SameYou) را تأسیس کرده تا به دیگر قربانیان آسیب مغزی کمک کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید