news-background
news-background

تیلور سوئیفت در فیلم Deadpool and Wolverine بازی نکرده است

روز بدی است برای سوئیفتی بودن.

«تیلور سوئیفت» با وجود تمام گمانه‌زنی‌ها در فیلم «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) مارول بازی نکرده است. همزمان با انتشار چند پوستر جدید برای این فیلم به کارگردانی «شان لوی»، «اینترتینمنت ویکلی» تأیید کرده است که سوئیفت در این دنباله ظاهر نخواهد شد. روی پوستر آیمکس این فیلم دست دو قهرمان قصه دیده می‌شود که دستبندهای دوستی نمادین «تیلور سوئیت» به آن‌ها بسته شده.

در ماه‌های گذشته گمانه‌زنی می‌شد که سوئیفت در این فیلم نقش «دزلر» را بازی کند. این شایعه با ملاقات کارگردان فیلم، جکمن، رینولدز و «بلیک لایولی» همسر رینولدز در یکی از بازی‌های تیم کانزاس سیتی چیفس قوت گرفت. شنبه این هفته تیزر دیگری برای «ددپول و ولورین» منتشر شد که اولین تصاویر از «لیدی ددپول» را رونمایی می‌کرد. بسیاری از هواداران بر این باور بودند که سوئیفت این نقش را در «ددپول» سوم بازی می‌کند.

رینولدز در مصاحبه با «فندنگو» گفته بود که در مورد شایعه‌ها از استراتژی «فریبکاری مستقیم» اجتناب خواهد شد: «برای فیلمی مثل این، چنان گمامه‌زنی می‌کنند که شاید بعضی از آن‌ها در فیلم وجود داشته باشد. یکی را دیدم که اطمینان داشت الویس در این فیلم وجود دارد. هر اتفاقی ممکن است و چیزی که این دنیا را دوست‌داشتنی می‌کند همین است. غافلگیری ماهیت ددپول است.»

«رایان رینولدز» در «ددپول و ولورین» نقش «ددپول» یا «ویلسون وید»، «هیو جکمن» نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «راب دلینی» نقش «پیتر» و «اما کورین» در نقش «کاساندرا نووا» بازی می‌کنند. «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی بازمی‌گردند و به «متیو مکفدین» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) در نقش «پارادوکس» می‌پیوندند. «لزلی آگمز» در نقش «بلایند ای‌آی»، «کاران سانی» در نقش «دوپیندر»، «بریانا هیدبراند» در نقش «نگاسونیک تینیج وارهد»، و «لوئیس تن» در نقش «شتراستار» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «زاسی بیتس» بازیگر دو قسمت قبلی تأیید کرده است که در قسمت سوم حضور ندارد.

«ددپول و ولورین» به نویسندگی رینولدز، «رت ریس»، «پل ورنیک»، «زب ولز» و «شان لوی» ۲۶ ژوئیه اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید