news-background
news-background

بونگ جون هو شایعه دخالت برادران وارنر در کات نهایی Mickey 17 را تکذیب کرد

«بونگ جون هو» می‌گوید شایعه دخالت استودیوی برادران وارنر در کات نهایی فیلم علمی-تخیلی «میکی ۱۷» (Mickey 17) و به تأخیر افتادن آن به این علت حقیقت ندارد. این فیلمساز برنده اسکار در «جشنواره فیلم سینماتک دوستان» شخصاً این شایعه را تکذیب می‌کند و می‌گوید روی کات نهایی این فیلم با بازی «رابرت پتینسون» آزادی و اختیار کامل دارد.

«آل‌کی‌پاپ» گزارش داده است که بونگ در این رویداد می‌گوید طبق قراردادش اختیار کامل روی کات نهایی دارد و تدوین فیلم را در ماه نوامبر سال گذشته به پایان رسانده است. او اضافه می‌کند که مدیران استودیوی برادران وارنر از او حمایت کامل به عمل آورده‌اند و بازاریابی فیلم به زودی آغاز می‌شود.

وارنرها چند ماه پیش این فیلم را از تقویم اکران خود خارج و دو ماه بعد به ژانویه ۲۰۲۵ موکول کردند. «میکی ۱۷» در ابتدا قرار بود مارس امسال اکران شود اما بر اساس گزارش‌های غیررسمی اعتصابات هالیوود باعث شد که فیلم به موقع به پایان نرسد.

در مقطعی انتظار می‌رفت که تازه‌ترین ساخته کارگردان «انگل» (Parasite) در جشنواره کن اکران شود اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه «دنیل ریکتمن» هفته پیش گزارش داد صحنه‌های جدیدی برای «میکی ۱۷» فیلمبرداری خواهد شد که نتیجه اختلاف نظر میان بونگ و برادران وارنر است. فیلمبرداری «میکی ۱۷» با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری از تابستان سال ۲۰۲۲ شروع شد و از آن زمان تاکنون جز یک تیزر کوتاه بازاریابی نشده است.

«میکی ۱۷» اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته «ادوارد اشتون» که فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد. این فیلم داستانی در مورد کارمندی دارای تاریخ مصرف روایت می‌کند که به سیاره یخی «نیفهایم» فرستاده شده اما نمی‌پذیرد که کلونش «میکی ۸» جایگزین او شود. «استیون یئون» بازیگر فیلم «میناری» (Minari) و سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead)، «تونی کولت»، «مارک رافلو» و «نایومی اکی» دیگر بازیگران این فیلم علمی-تخیلی خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید