news-background
news-background

هیو جکمن و اما تامپسون به فیلم کمدی Three Bags Full: A Sheep Detective Movie ملحق شدند

«هیو جکمن» در فیلم کمدی «سه کیسه پر: یک فیلم کارآگاه گوسفندی» (Three Bags Full: A Sheep Detective Movie) که برای استودیوی آمازون ام‌جی‌ام ساخته می‌شود ملحق شد. «کایل بالدا» که «مینیون‌ها: ظهور گرو» (Minions: The Rise of Gru) را در کارنامه دارد این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

«اما تامپسون» (Matilda the Musical)، «نیکلاس بران» (Succession)، «نیکلاس گالیتزین» (The Idea of You)، «مالی گوردن» (Theater Camp)، «هونگ چائو» (The Whale)، «تاسین کول» (Supacell)، «کانلث هیل» (Game of Thrones) و «مندیپ دیلون» (Star Wars: The Rise of Skywalker) دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

این فیلم اقتباسی خواهد بود از کتاب پرفروش «لئونی سوان» که مردی به نام «جرج هاردی» با بازی جکمن را دنبال می‌کند، چوپانی که عاشق گوسفندان خود است و فقط برای پشم آن‌ها را بزرگ می‌کند. او هر شب داستان یک قتل را برای گوسفندان می‌خواند و وانمود می‌کند که حیوانات می‌توانند درک کنند. اما آن‌ها نه تنها داستان را درک می‌کنند بلکه ساعت‌ها درباره قاتل به گفت‌وگو می‌نشینند. وقتی جرج به شکل مرموزی کشته می‌شود، گوسفندان باید معمای قتل او را حل کنند. «نیکلاس بران» نقش یک مأمور پلیس را باز می‌کند که هرگز پیرامون پرونده‌ای جدی تحقیق نکرده و بنابراین گوسفندان به این نتیجه می‌رسند که برای حل معما باید خودشان آستین بالا بزنند.

رمان سوان اولین بار در سال ۲۰۰۵ در کشور آلمان منتشر شد و به سرعت محبوبیت پیدا کرد. «سه کیسه پر» اولین فیلم لایو-اکشن بالدا در مقام کارگردان خواهد بود و «کریگ میزین» (The Last of Us) فیلمنامه را به نگارش درمی‌آورد.

این فیلم در حال حاضر قرار است ۲۰ فوریه ۲۰۲۶ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید