news-background
news-background

افزوده شدن اسکار بدلکاری به جوایز آکادمی بررسی می‌شود

آکادمی در حال مذاکره با بدلکاران است.

«بیل کریمر» مدیر عامل آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک می‌گوید در حال مذاکره با جامعه بدلکاران است تا اسکار بدلکاری به فهرست جوایز اضافه شود. چند ماه پیش اعلام شده بود که آکادمی اسکار بهترین کستینگ یا انتخاب بازیگر را از سال ۲۰۲۶ اضافه می‌کند. در آن زمان بسیاری از اختصاص پیدا نکردن یک اسکار به بدلکاری انتقاد کردند.

«رایان گاسلینگ» و «امیلی بلانت» بازیگران فیلم «مرد ساده لوح» (The Fall Guy) که داستانی درباره یک بدلکار روایت می‌کند و «چاد استاهلسکی» کارگردان «جان ویک» (John Wick) و بدلکار سابق پیش‌تر گفته بودند که وقت آن رسیده این اسکار به مراسم اهدای جوایز آکادمی افزوده شود.

کریمر به «امپایر» می‌گوید این احتمال در حال بررسی است: «ما با جامعه بدلکاران که اعضای آکادمی هستند درباره این احتمال گفت‌وگو می‌کنیم. برای مسئول انتخاب بازیگر تا دو سال آینده شاخه جدیدی اضافه کرده‌ایم بنابراین همیشه از آن بحث‌ها استقبال می‌کنیم.»

«جانت یانگ» اضافه می‌کند:‌ «آکادمی مثل یک ارگانیستم زنده و در حال تنفس است. ما به اعضای خود گوش می‌دهیم، و اگر حمایت خوبی صورت بگیرد و مکانیزم کامل برای رسیدن به هدف باشد، و جالب باشد... همین تصمیم درباره کستینگ گرفته شد. ما شاخه‌های جدیدی در طول دهه‌های گذشته ایجاد کرده‌ایم. بنابراین در حال تکامل است و با تغییرات صنعت فیلمسازی تکامل پیدا می‌کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید