news-background
news-background

مذاکره کارگردان Deadpool and Wolverine مارول برای فیلم Avengers 5

کارگردان قسمت سوم «ددپول» با مارول وارد مذاکره شده تا فیلم «انتقام‌جویان ۵» را بسازد.

«شان لوی» اولویت اول استودیوی مارول برای کارگردانی «انتقام‌جویان» (Avengers) بعدی است. «ددلاین» گزارش داده است که کارگردان «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) وارد مذاکرات اولیه با مارول شده تا قسمت پنجم چندگانه را بسازد.

مارول آخرین پیش‌نویس فیلمنامه «مایکل والدرون» را برای لوی ارسال کرده اما کارگردان هنوز پاسخ مثبت یا منفی نداده است. مارول در همین حین با کارگردانان دیگری مذاکره خواهد کرد. لوی یکی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان فصل پایانی سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نتفلیکس است و باید یک فیلم «جنگ ستارگان» (Star Wars) برای دیزنی و لوکا‌س‌فیلم بسازد.

دو قسمت اول «انتقام‌جویان» به کارگردانی «جاس ویدن» به ترتیب ۱.۵ و ۱.۴ میلیارد دلار فروختند و فیلم‌های «جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) و «آخر بازی» (Avengers: Endgame) به کارگردانی برادران روسو به فروش ۲.۰۵ و ۲.۸ میلیارد دلاری رسیدند. «آخر بازی» رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را ثبت کرد تا اینکه «آواتار» (Avatar) با اکران مجدد این رکورد را پس گرفت.

با وجود اینکه فیلمنامه «انتقام‌جویان ۵»‌ به تازگی نوشته شده و کارگردان فیلم هنوز انتخاب نشده، مارول سخت می‌کوشد برای فیلمبرداری پروژه از اوایل سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی کند. در گزارش «ددلاین» آمده است که این پروژه دارای بیش از ۶۰ شخصیت خواهد بود و بسیاری از بازیگران از جمله «مارک رافلو»، «کریس همسورث»، «تام هیدلستون» و «بندیکت کامبربچ» نقش‌های قبلی خود را تکرار خواهند کرد اما بر خلاف دو قسمت قبلی بیشتر شخصیت‌ها نقشی کلیدی در داستان دارند.

لوی فیلم‌های «شب در موزه» (Night at the Museum)، «فولاد واقعی» (Real Steel)، «گای آزاد» (Free Guy) و بسیاری دیگر را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید