news-background
news-background

جانی واکتور بازیگر سریال General Hospital در یک سرقت مسلحانه کشته شد

«جانی واکتور» بازیگر ۳۷ ساله نقش «براندو کوربین» در سریال «بیمارستان عمومی» (General Hospital) شنبه این هفته در جریان یک سرقت اتومبیل مسلحانه به ضرب گلوله کشته شد.

«نیویورک پست» گزارش داده است که این تیراندازی مرگبار وقتی اتفاق می‌افتد که واکتور و همکارش می‌بینند که سه مرد سعی دارند مبدل کاتالیست خودروی او را سرقت کنند. «اسکارلت واکتور» مادر بازیگر می‌گوید پسرش با این سارقان درگیر شده و آن‌ها به او تیراندازی کرده و گریخته‌اند. تا یکشنبه شب این هفته هیچ مظنونی بازداشت نشده است.

واکتور در ۱۶۴ اپیزود از سریال سوپ اپرای «بیمارستان عمومی» از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ نقش «براندو کوربین» را بازی کرد. او سابقه بازیگری در سریال‌های «سایبریا» (Siberia) و یک اپیزود از «ذهن‌های جنایت‌کار» (Criminal Minds) را داشت.

در ماه‌های اخیر جرم و جنایت در لس‌آنجلس رشد زیادی کرده و کوچ چندین سلبریتی از این شهر را در پی داشته است. در ماه فوریه گزارش شد که مردی مسلح «الکساندر داداریو» بازیگر سریال «نیلوفر سفید» (White Lotus) را هدف قرار داده است. نوامبر گذشته «ترنس جنکینز» بازیگر و مجری تلویزیون از یک سرقت مسلحانه جان سالم به در برد. «کاترین مک‌فی» بازیگر و خواننده پیش‌تر گفته بود از این پس حاضر نیست جواهرات گرانقیمت را در مکان‌های عمومی لس‌آنجلس بپوشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید