news-background
news-background

هیأت داوران کن از اهدای نخل طلا به Anora و جایزه مشترک به بازیگران Emilia Perez گفتند

«گرتا گرویگ» و دیگر اعضای هیأت داوران جشنواره کن هفتاد و هفتم پس از برگزاری مراسم اختتامیه در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کردند و برخی از انتخاب‌های خود را توضیح دادند.

امسال «آنورا» (Anora) به کارگردانی «شان بیکر» جایزه نخل طلا را دریافت کرد و جایزه بهترین بازیگر زن به صورت مشترک به بازیگران «امیلیا پرز» (Emilia Perez) رسید در حالی که «فرانسیس فورد کاپولا» با فیلم ۱۲۰ میلیون دلاری «مگالوپلیس» (Megalopolis) و «دمی مور» با «ماده» (Substance) مدعی دریافت جایزه بودند.

گرویگ می‌گوید: «واقعاً برای همه فیلم‌هایی که تماشا کردیم با قلبمان تصمیم گرفتیم.» او اضافه می‌کند: «از لحاظ سینمایی سال فراوانی بود. ما اعضای هیأت داوران می‌توانستیم مذاکره را تا یک هفته بعد ادامه دهیم.»

کارگردان «باربی» درباره علت انتخاب «آنورا» می‌گوید: «خصوصیتی داشت که ما را به یاد آثار کلاسیک انداخت، ساختار فیلم‌های [ارنست] لوبیچ و هاوارد هاکس را داشت. تأثیری صادقانه و غیرمنتظره داشت.» او می‌گوید از «همه نمایش‌ها» در این فیلم لذت برده‌اند.

گرویگ در مورد اهدای جایزه مشترک به بازیگران «امیلیا پرز» می‌گوید: «زنان در کنار هم - چیزی بود که می‌خواستیم با این جایزه از آن تقدیر کنیم... هریک از آن‌ها برجسته‌اند اما در کنار هم متعالی‌اند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید