news-background
news-background

بازیگران سریال پیش‌درآمد Dexter معرفی شدند

«پاتریک گیبسون»، «کریستین اسلیتر» و «مالی براون» به سریال پیش‌درآمد «دکستر: گناه اصلی» (Dexter: Original Sin) ملحق شدند. گیبسون نقش «دکستر مورگان»، اسلیتر نقش «هری مورگان» پدرخوانده دکستر و براون نقش «دبرا مورگان» خواهر دکستر را بازی می‌کنند. «مایکل سی. هال»، «جیمز رمار» و «جنیفر کارپنتر» در سریال «دکستر» (Dexter) این سه نقش را بازی کرده بودند.

پیش‌درآمد «دکستر» در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده و داستانی در سال ۱۹۹۱ و ۱۵ سال پیش از وقایع سریال اول روایت می‌کند. «گناه اصلی» نشان می‌دهد که دکستر چگونه به یک قاتل زنجیره‌ای خون‌خواه تبدیل می‌شود و نیروهای شیطانی درونش را پدیدار می‌کند تا کسانی از جامعه حذف کند که از نگاه او لایق زیستن نیستند. «کلاید فیلیپس» برای نویسندگی و تهیه‌کنندگی «گناه اصلی» بازخواهد گشت.

گیبسون سابقه بازی در سریال «سایه و استخوان» (Shadow and Bone) و «اوای» (The OA) و فیلم «تالکین» (Tolkien) را دارد. اسلیتر در سال ۲۰۱۶ برای «آقای ربات» (Mr. Robot) برنده گلدن گلوب شده و آثاری چون «دکتر مرگ» (Dr. Death) را در کارنامه دارد. براون از سوی دیگر در سریال‌های «میلیاردها» (Billions) و «خانم میزل شگفت‌انگیز» (The Marvelous Mrs. Maisel) دیده شده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که شوتام سریال دیگرش «پرستار جکی» (Nurse Jackie) را با «ادی فالکو» در نقش قبلی ادامه خواهد داد. «دکستر» در سال ۲۰۲۱ به شکل یک مینی‌سریال با عنوان «دکستر: خون تازه» (Dexter: New Blood) احیا شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید