news-background
news-background

تریلر رسمی Beverly Hills Cop: Axel Foley

تریلر «پلیس بورلی هیلز» منتشر شد.

نتفلیکس تریلر رسمی فیلم «پلیس بورلی هیلز: اکسل فولی» (Beverly Hills Cop: Axel Foley) با بازی «ادی مورفی» را رونمایی کرد. «مارک مالی» بر روی صندلی کارگردانی فیلم نشسته و به همراه «ادی مورفی» و «جری بروکهایمر» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

مورفی در این فیلم نقش «اکسل فولی» را تکرار کرده است، یک پلیس اهل دیترویت که خود را با خیابان‌های پرزرق و برق بورلی هیلز وفق می‌دهد. «کوین بیکن»، «جوزف گوردن-لویت»، «تیلور پیج»، «جاج رینهولد»، «جان اشتون» و «پل رایزر» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

نویسندگی «پلیس بورلی هیلز: اکسل فولی» به «ویل بیل» سپرده شده که فیلم‌های «آکوامن» (Aquaman) و «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) را در کارنامه دارد.

گوردن-لویت پیش‌تر به «امپایر» گفته بود بسیاری از صحنه‌های این فیلم بداهه‌پردازی شده است: «در روز اول فیلمبرداری، وقتی منتظر بودیم که تجهیزات مستقر شود، شروع کردیم به حرف زدن درباره ترانه «بگذار روزگار خوش بچرخد». نسخه اصلی، کاور «هری نیلسون» و بعد ترانه‌های دیگری با آن عبارت، از «سم کوک» و «جیمی هندریکس». ادی درباره این مسائل خوره است، مثل من...»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید