news-background
news-background

روپرت فرند به فیلم Jurassic World 4 پیوست؛ گلن پاول می‌گوید این پیشنهاد را رد کرده است

بازیگر «استروید سیتی» به فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» ملحق شد.

«روپرت فرند» بازیگر بریتانیایی فیلم‌هایی چون «استروید سیتی» (Asteroid City) در فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) به «اسکارلت جوهانسن» و «جاناتان بیلی» پیوست. فیلمبرداری این فیلم اواسط ژوئیه در لندن آغاز خواهد شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که «گرث ادواردز» این فیلم را بر اساس فیلمنامه «دیوید کپ» کارگردانی خواهد کرد. «استیون اسپیلبرگ» با کمپانی «امبلین اینترتینمنت» به همراه «فرانک مارشال» و «پاتریک کرولی» تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود. «دیوید لیچ» کارگردان «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) قرار بود این فیلم را بسازد اما با یونیورسال اختلاف نظر پیدا کرد و از پروژه جدا شد.

فرند علاوه بر «استروید سیتی» در «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch) با «وس اندرسون» همکاری کرده و در سریال «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) دیزنی+ مقابل «یوان مک‌گرگور» نقش شخصیت شرور «مفتش بزرگ» را بازی کرده است. او به تازگی فیلمبرداری تریلر علمی تخیلی «همراه» (Companion) به کارگردانی «زک کرگر» را به پایان رسانده و در «رؤیاها» (Dreams) مقابل «جسیکا چستین» دیده خواهد شد.

«گلن پاول» ستاره نوظهور هالیوود این هفته در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» فاش کرد که پیشنهاد بازی در «دنیای ژوراسیک» و فیلم‌های «بورن» (Bourne) را رد کرده و تمایلی به همکاری با استودیوی مارول ندارد.

پاول که با «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) و «هر کسی به جز تو» (Anyone But You) موفقیت تجاری را تجربه کرده و تابستان امسال «گردبادها» (Twisters) و «ضارب» (Hit Man) را در سالن‌های سینما دارد می‌گوید: ««ژوراسیک» یکی از فیلم‌های محبوب من است. یکی از فیلم‌هایی که همه عمر می‌خواستم بازی کنم. در آن فیلم بازی نمی‌کنم چون فیلمنامه را خواندم و بلافاصله فکر کردم که حضور من کمکی به آن نمی‌کند. در حالی که فیلمنامه بسیار خوبی است. این فیلم لعنتی خیلی خوبی خواهد شد. مسئله این نیست. مسئله این است که کجا مخاطب را راضی می‌کنید و کجا خودتان را.»

«دنیای ژوراسیک» جدید ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید