news-background
news-background

الیویر ریخترز «غول هلندی» ۲.۱ متری به فصل سوم Reacher پیوست

یک بدنساز بلند قامت به سریال «ریچر» ملحق شد.

«الیویر ریخترز» بدنساز ۷ فوتی در فصل سوم سریال «ریچر» (Reacher) نقش شخصیت شرور «پالی» را بازی خواهد کرد. این شخصیت در کتاب‌های «لی چایلد» یک «مرد بسیار بزرگ» و «شش اینچ بلندقدتر» از ریچر توصیف شده است.

«آنتونی مایکل هال» یکی از بازیگران جدید سریال در مصاحبه با «سینما بلند» تأیید کرده است که ریخترز به فصل سوم ملحق شده است: «من را به یاد شخصیت «آرواره‌ها» در «جاسوسی که من را دوست داشت» (The Spy Who Loved Me) می‌اندازد که بازیگرش «ریچارد کیل» بود. او یک غول به معنای واقعی بود، با دو متر و بیست سانتی متر قد. شخصیت «پالی» در سریال زنه است و یک نبرد حماسی خواهند داشت. نمی‌خواهم داستان را فاش کنم اما بله، مثل کتاب با یکدیگر برخورد می‌کنند... برخورد ریچر و پالی - کمی به فیلم‌های مارول شبیه است، نه؟ دو مرد با اندازه‌های ابرقهرمانی‌اند، برای همین جذاب خواهد بود.»

ریخترز سابقه بازی در فیلم‌های «بیوه سیاه» (Black Widow) و «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones and the Dial of Destiny) را دارد و وزن او به ۱۵۸ کیلوگرم می‌رسد. او با نام مستعار «غول هلندی» خودش را «بلندقدترین بازیگر و بدنساز دنیا» توصیف می‌کند.

فصل سوم «ریچر» در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید