news-background
news-background

حمله خونین ژرار دوپاردیو به «سلطان پاپاراتزی‌ها» در رم چند هفته پس از متهم شدن به آزار جنسی

«ژرار دوپاردیو» چند هفته پس از متهم شدن به آزار جنسی در یکی از کافه‌های تاریخی شهر رم به یک پاپاراتزی معروف حمله کرده است. دوپاردیو ۷۵ ساله سه‌شنبه این هفته به همراه دو زن در کافه «بار هری» به سر می‌برده وقتی که «رینو باریلاری» عکاس معروف ۷۹ ساله از او عکس می‌گیرد.

«نیویورک تایمز» گزارش داده است که «جیانی ریوتا» روزنامه‌نگار «لا ریپوبلیکا» می‌گوید در زمان وقوع این درگیری در آن کافه حضور داشته و ادعا می‌کند که بازیگر چند بار از او درخواست کرده از عکس گرفتن دست بردارد. وقتی عکاس راه خروج از کافه را در پیش می‌گیرد، یکی از زنان همراه دوپاردیو به نام «ماگدا واوروسووا»، باریلاری را تعقیب می‌کند و با صدای بلند به او معترض می‌شود.

ریوتا می‌نویسد دوپاردیو سپس به عکاس نزدیک می‌شود و «او را می‌زند و می‌زند. خون زیادی ریخته شد.» وکیل واوروسوا می‌گوید عکاس موکلش را به شکل خشونت‌آمیزی هل داده و سینه و دست او را لمس کرده و باعث شده دوپاردیو از این زن حمایت کند: «پس از همه آن اتفاقات، عکاس آن‌ها را غرق عکس می‌کند.»

واوروسکا در «آی‌ام‌دی‌بی» یک «منشی محلی» نامیده شده و در «بابل پس از میلاد» (Babylon A.D) به عنوان مدیر تولید سابقه همکاری با «وین دیزل» را دارد، سپس به بیمارستان منتقل شده و قصد دارد از عکاس شکایت کند. «سی‌ان‌ان» گزارش داده است که «پی‌یرو لپوره» مدیر کافه وقوع این درگیری را تأیید می‌کند.

باریلاری چهارشنبه این هفته در نشریه «مساجرو» ادعا کرده است که یکی از دوستانش به او اطلاع مي‌دهد دوپاردیو قرار است به این کافه برود: «به محض اینکه به پورتا پینچانا رسیدم او را دیدم. شش نفر دور یک میز نشسته بودند، همگی فرانسوی، او در کنار یک دختر زیبا نشسته بود. ایستادم و لنزهای تله‌فتو را بیرون آوردم. اما دپاردیو به سمت من یخ پرتاب کرد. دست نگه داشتم و صبورانه بیرون منتظر ماندم.»

او ادامه می‌دهد:‌ «دختر خودش را به من نزدیک کرد، به من توهین کرد، سعی کرد من را ناراحت کند، به من ضربه زد، به شکلی که فکر می‌کردی می‌خواهد دعوا کند. بی‌حرکت ماندم. سپس [دوپاردیو] از راه رسید، و فریاد زد: «ایتالیایی...» به سکوت ادامه دادم، سه مرتبه من را زد، در حالی که همه شاهد آن صحنه در دل «دولچه ویتا» بودند. تسلیم نشدم، او من را کتک زده بود، سه مشت به صورتم، بلند شدم و در مقابل خودروی اجاره‌ای او ایستادم، تا راهش را سد کنم و با پلیس تماس بگیرم.»

ماه گذشته گزارش شد که بازیگر «پاریس، دوستت دارم» (Paris, je t’aime) و «ژان دو فلورت» (Jean de Florette) اکتبر آینده به خاطر متهم شدن به آزار جنسی از سوی دو زن در زمان فیلمبرداری «دریچه‌های سبز» (Volets Verts) در سال ۲۰۲۱ به دادگاه فراخوانده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید