news-background
news-background

حمایت لیام نیسون و شارون استون از کوین اسپیسی: صنعت فیلمسازی به او «نیاز» دارد

به دنبال پخش مستند «اسپیسی بدون نقاب» (Spacey Unmasked) از کانال ۴ بریتانیا و مطرح شدن اتهامات آزار جنسی بیشتر علیه «کوین اسپیسی»، گروهی از بازیگران سینما از این بازیگر کهنه‌کار حمایت کردند. «لیام نیسون»، «شارون استون»، و «استیون فرای» سه بازیگری‌اند که در مصاحبه با «تلگراف» از بازیگر «زیبای آمریکایی» (American Beauty) و «خانه پوشالی» (House of Cards) حمایت کرده‌اند.

«لیام نیسون» بازیگر فیلم «ربوده شده» (Taken) می‌گوید: «از شنیدن این اتهامات علیه او بسیار ناراحت شدم. کوین مرد خوب و با شخصیتی است. مردی حساس، توانمند و قضاوت-گریزی است، با حس شوخ طبعی عالی. او علاوه بر این یکی از بهترین هنرمندان ما در تئاتر و مقابل دوربین است. از نظر شخص من، صنعت ما به او نیاز دارد و به‌شدت دلتنگش است.»

«شارون استون» بازیگر «غریزه اصلی» (Basic Instinct) می‌گوید: «مشتاقم که کوین را دوباره در حال کار ببینم. او یک نابغه است. بسیار باوقار و شوخ و مهربانی است و بیش از بسیاری از ما درباره هنر بازیگری می‌داند.»

اسپیسی سال گذشته در پرونده شکایت «آنتونی رپ» در بریتانیا به پیروزی رسید اما از آن پس به فیلم یا سریال جدیدی ملحق نشده است. اکتبر سال ۲۰۱۷ وقتی اسپیسی اولین بار از سوی «آنتونی رپ» به آزار جنسی در سال ۱۹۸۶ متهم شد، فاش کرد که همجنسگراست و از چند پروژه از جمله «خانه پوشالی» اخراج شد. هفته پیش گزارش شد که اسپیسی در سال ۲۰۲۵ باید برای دفاع از خودش در برابر اتهام مردی که ادعا می‌کند قربانی آزار جنسی است به دادگاه بریتانیا برگردد.

اسپیسی این ماه در مصاحبه با «دن ووتن» مجری سابق شبکه «جی‌بی نیوز» گفته بود: «مسئولیت کامل اعمال و رفتارهای گذشته‌ام را می‌پذیرم. اما مسئولیت داستان‌هایی که درباره من ساختند یا اغراق کردند را نمی‌توانم بپذیرم و نخواهم پذیرفت و از هیچ‌کس به خاطر آن‌ها عذرخواهی نمی‌کنم.» او اضافه می‌کند که پیش از پخش مستند «اسپیسی بدون نقاب» به او فرصت کافی داده نشده تا از خودش دفاع کند.

اسپیسی پنجشنبه شب این هفته (۱۶ مه) در مصاحبه تلویزیونی با «کریس کوئومو» به اتهامات جدید پرداخت و از این تجارب درس گرفته و می‌خواهد به کار کردن ادامه دهد: «می‌خواهم نشان دهم که گوش داده‌ام. درس گرفته‌ام. تذکر را دریافت کرده‌ام. قویاً احساس می‌کنم که هر اشتباهی در زندگی مرتکب شده‌ام، بهایش را پرداخته‌ام.»

در مستند «اسپیسی بدون ماسک» به کارگردانی «کاترین هی‌وود» که به زودی از پلتفرم مکس در دسترس مخاطبین آمریکایی قرار می‌گیرد، چند مرد دیگر اسپیسی را به آزار جنسی متهم می‌کنند.

اسپیسی در مصاحبه جدید تلویزیونی اضافه می‌کند که جنبش «من هم» (MeToo) به «مسیر بی‌عدالتی» افتاده و او جرمی مرتکب نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید