news-background
news-background

تاریخ پخش سریال انیمیشن Batman: Caped Crusader با انتشار اولین تصاویر اعلام شد

سریال «بتمن: جنگجوی شنل‌پوش» از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

برادران وارنر انیمیشن و بد ربات پروداکشنز اعلام کردند که سریال انیمیشن «بتمن: جنگجوی شنل‌پوش» (Batman: Caped Crusader) ۱ اوت از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد. این سریال انیمیشن به تهیه‌کنندگی «جی.جی. آبرامز»، «مت ریوز» و «بروس تیم» در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده است.

در سریال «جنگجوی شنل‌پوش» جرم و جنایت شهر گاتهام را تسخیر کرده و مبارزه تک-نفره «بروس وین» برای اجرای عدالت متحدین غیرمنتظره‌ای را در میان نیروهای پلیس و شهرداری پدیدار می‌کند.

شخصیت «هارلی کویین» در سریال انیمیشن «بتمن: سریال انیمیشن» (Batman: The Animated Series) که از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ از شبکه فاکس کیدز پخش شد توسط «برو تیم» خلق شده بود. در سریال جدید که در پلتفرم مکس کنسل شد اما پرایم ویدیو آن را نجات داد، این شخصیت یک زن آسیایی تبار است.

تیم در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید اولویت اولش در سریال «جنگجوی شنل‌پوش» این بوده که سریال قبلی را تکرار نکند. او برای تحقق این هدف داستان سریال را در دهه ۱۹۴۰ قرار می‌دهد: «من و جیمز [تاکر طراح شخصیت] واقعاً طرفدار فیلم‌های آن دوران هستیم، بنابراین تصمیم گرفتیم که از نظر لباس‌ها، خودروها، معماری و سطح تکنولوژی به آن دوره تکیه کنیم. در اوایل تصمیم گرفتیم که رایانه و موبایلی وجود نداشته باشد. این همه‌چیز را تغییر داد.»

او درباره «هارلی کویین» می‌‌گوید: «من یکی از پدیدآورندگان این شخصیت بودم، بنابراین عشق و علاقه زیادی نسبت به او دارم، اما فکر کردم اضافه کردنش به سریال به عنوان کسی که دوست دختر «جوکر» نیست می‌تواند جذاب باشد. پس باید چه می‌کردیم؟ بخش مهمش یک تغییر اساسی بود. دکتر کویینزل اصلی کمی جدی‌تر بود و بعد وقتی به هارلی تبدیل می‌شود، احمقانه رفتار می‌کند و عجیب می‌شود. بنابراین فکر کردم که چه می‌شود اگر این را وارونه کنیم؟ وقتی او دکتر کویینزل است، کمی بیشتر غیرعادی و شوخ است، و بعد وقتی «هارلی کویین» می‌شود، ترسناک است.»

تیم درباره «بتمن» اضافه می‌کند: «او واقعاً انسان عجیبی است. روی قتل والدینش حساس نیست، اما او را به گونه‌ای تغییر داده که هنوز با انسان بودن سازگار نشده. او به معنای واقعی «بتمن» است؛ از درون، این شخصیت اوست. وقتی «بروس وین» است، فقط ماسک نمی‌زند، لباس شخصی می‌پوشد. سعی می‌کند به چیزی وانمود کند که نیست.»

«بتمن: جنگجوی شنل‌پوش» ۱ اوت از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید