news-background
news-background

اورلاندو بلوم: فیلم Troy را از ذهنم پاک کردم؛ نمی‌خواستم آن نقش را بازی کنم

بلوم می‌گوید تمایلی به بازی در «تروا» نداشته است.

«اورلاندو بلوم» می‌گوید از فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) و «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) خاطرات خوشی دارد اما تمایلی به بازی در فیلم تاریخی «تروا» (Troy) نداشته است.

او در مصاحبه با «ورایتی»  به سختی شخصیت پاریس در فیلم «تروا» را به یاد می‌آورد: «آه، خدای من، «تروا». عجب. فکر می‌کنم آن فیلم را از ذهنم پاک کرده‌ام. افراد زیادی آن فیلم را دوست داشتند، اما بازی در آن نقش برای من… اجازه دارم این حرف‌ها را بزنم؟ نمی‌خواستم در آن فیلم بازی کنم. نمی‌خواستم در این نقش بازی کنم.»

بلوم ادامه می‌دهد: «فیلم بسیار خوبی بود. برد [پیت] را داشت. اریک [بانا] و پیتر اوتول. اما چطور باید در این نقش بازی می‌کردم؟ کاملاً برخلاف آنچه که درونم احساس می‌کردم بود. در مقطعی نوشته بودند که پاریس پس از کتک خوردن روی زمین می‌خزد و پای برادرش را می‌گیرد. می‌گفتم: «نمی‌توانم این صحنه را بازی کنم.» یکی از ایجنت‌های من در آن زمان گفت: «اما این لحظه است که شخصیت را می‌سازد!» و فریب این جمله ایجنت را خوردم. فکر می‌کنم به همین دلیل بود که از ذهنم پاک شده.»

«تروا» تابستان سال ۲۰۰۴ اکران شد و نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار فروخت. آن فیلم بر اساس «ایلیاد» هومر ساخته شد و بازیگرانی چون «برایان کاکس»، «دیانه کروگر»، «شان بین» و «برندن گلیسون» در آن ظاهر شدند. پاریس شاهزاده تروا است و رابطه مخفیانه‌اش با هلن «جنگ تروا» را شعله‌ور می‌کند.

کروگر سال گذشته در جشنواره فیلم زوریخ درباره «تروا» گفته بود: «هیجان‌انگیز بود، اما به سیرک شباهت داشت. صحنه بسیار بزرگ بود، پاپاراتزی‌ها در یک هلی‌کوپتر آن اطراف پرواز می‌کردند، و منتظر برد پیت بودند. دیوانه‌وار بود! وقتی فیلم بیرون آمد، مطبوعات آلمان به من بسیار بسیار  خشن رفتار کردند. پدرم را پیدا کرده بودند، پدری که از ۱۳ سالگی ندیده بودم. گزارش‌هایی از خودشان ساختند. خیلی سخت بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید