news-background
news-background

اولین تصویر از ناتالی پورتمن در سریال Lady In The Lake

اپل تی‌وی+ اولین تصویر رسمی از مینی‌سریال «بانوی درون دریاچه» (Lady in the Lake) با بازی «ناتالی پورتمن» را رونمایی کرد. پورتمن پس از فیلم «جکی» (Jackie) یک بار دیگر با این سریال به دهه ۱۹۶۰ رفته است.

داستان سریال «بانوی درون دریاچه» در دهه ۱۹۶۰ بالتیمور و در اوج جنبش‌های حقوق شهروندی می‌گذرد و سرگذشت زن خانه‌داری به نام «مدی شوارتس» با بازی پورتمن را روایت می‌کند که به گزارشگری روی آورده و در حال بررسی پرونده مفقود شدن زنی به نام «کلیو شروود» با بازی «لوپیتا نیانگو» است که جسدش در دریاچه شهر کشف شده. در حالی که روح کلیو مدی را در این تحقیقات تعقیب می‌کند، زندگی دو زن به هم گره می‌خورد. «موزس اینگرام»، «نوا جوپ»، «مایکی مدیسون»، «بایرون باورز»، «برت گلمن» و «یلان نوئل» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

برای این مینی‌سریال که از کتاب «لورا لیپمن» اقتباس خواهد شد، «آلما هارل» کارگردان «پسر عزیز» (Honey Boy) روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. «ژان مارک والی» تهیه‌کننده سریال‌های «اشیای تیز» (Sharp Objects) و «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) در تولید این مینی‌سریال مشارکت می‌کند.

فیلمبرداری سریال «بانوی درون دریاچه» سپتامبر سال ۲۰۲۲ در پی تهدید شدند بعضی از عوامل تولید در بالتیمور از سوی افرادی که خواستار پرداخت ۵۰ هزار دلار شده بودند متوقف شد. تهیه‌کنندگان سریال در نهایت لوکیشن سریال را تغییر و به فیلمبرداری ادامه دادند.

پخش «بانوی درون دریاچه» ۱۹ ژوئیه با دو اپیزود آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید