news-background
news-background

میشل یئو به سریال Blade Runner 2099 پیوست

بازیگر برنده اسکار «همه‌چیز همه‌جا همزمان» به سریال «بلید رانر ۲۰۹۹» ملحق شد.

«میشل یئو» بازیگر برنده اسکار «همه‌چیز همه‌جا همزمان» (Everything Everywhere All At Once) به سریال «بلید رانر ۲۰۹۹» (Blade Runner 2099) آمازون پرایم ویدیو پیوست.

«جاناتان فن تولکن» سریال «بلید رانر ۲۰۹۹» را برای آمازون کارگردانی می‌کند. فن تولکن به تازگی دو اپیزود از سریال «شوگون» (Shōgun) شبکه اف‌ایکس را کارگردانی کرده و یکی از تهیه‌کنندگان و کارگردان دو اپیزود از «بلید رانر ۲۰۹۹» خواهد بود. «سیلکا لوییزا» که «دختران درخشان» (Shining Girls) «الیزابت ماس» را در کارنامه دارد، نویسنده و با کمپانی «اسکات فری پروداکشنز» به همراه «ریدلی اسکات» تهیه‌کننده سریال خواهد بود.

یئو نزدیک به یک سال قبل با فیلم کوان‌ها برنده یک اسکار تاریخی شد. او بیشتر با «ببر خیزان اژدهای پنهان» (Crouching Tiger Hidden Dragon) و «فردا هرگز نمی‌میرد» (Tomorrow Never Dies) شناخته می‌شود و سابقه بازی در سریال «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery) را دارد.

«دنیل ریکتمن» این هفته جزئیاتی از داستان این سریال فاش کرد: «در لس‌آنجلس سال ۲۰۹۹، کورا تمام عمر در حال فرار بوده، فردی بی‌ثبات که باید با هویت‌های مختلفی انطباق پیدا می‌کرده است. او برای تأمین آینده‌ای روشن برای برادرش، آخرین هویت خود را نشان می‌دهد و باید با اولون همکاری کند، یک بلید رانر که پایان زندگی‌اش را پذیرفته. این دو به دسیسه‌ای کشیده می‌شوند که تهدیدی وجودی برای شهری در حال تنازع برای تولد دوباره است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید