news-background
news-background

فصل چهارم Emily In Paris به دو بخش تقسیم خواهد شد

فصل چهارم «امیلی در پاریس» اوت و سپتامبر آینده پخش خواهد شد.

نتفلیکس با انتشار ویدیویی از «لیلی کالینز» اعلام کرد که فصل چهارم «امیلی در پاریس» (Emily in Paris) به دو بخش تقسیم خواهد شد و ۱۵ اوت و ۱۲ سپتامبر منتشر می‌شود.

«لیلی کالینز» در «امیلی در پاریس» به نویسندگی «دارن استار» نقش مدیر جاه‌طلب یک شرکت بازاریابی را بازی می‌کند که به شکلی غیرمنتظره شغلی رؤیایی در پاریس پیدا می‌کند و وظیفه احیای استراتژی یک کمپانی فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی به او سپرده می‌شود. زندگی جدید امیلی در پاریس مملو از ماجراجویی‌های مسرت‌بخش و چالش‌های غافلگیرکننده است.

فصل سوم «امیلی در پاریس» چرخش غیرمنتظره‌ای داشت و کامیل حاضر نشد با گابریل ازدواج کند چرا که او و امیلی را عاشق یکدیگر می‌دید. گابریل حالا در آستانه پدر شدن است و بدترین نگرانی آلفی درباره او تأیید شده. سیلوی از سوی دیگر باید با معضلی از گذشته‌اش روبرو شود و میندی و دوستانش برای یورویوژن آماده می‌شوند.

نتفلیکس اعلام کرده است که بخش‌هایی از فصل چهارم «امیلی در پاریس» در شهر رم ایتالیا فیلمبرداری شده است. «دارن استار» پدیدآورنده سریال می‌گوید بینندگان فصل چهارم لوکیشن‌های شگفت‌آوری را از نگاه امیلی خواهند دید: «منتظر شخصیت‌های جدید باشید، و درام، رمنس و یک زبان به کلی تازه برای امتحان کردن و یاد گرفتن.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید