news-background
news-background

پیام ستاره آرسنال به آن هاتاوی پس از واکنش بازیگر به گلزنی او در میانه برگزاری مصاحبه

بازیکن آرسنال به هاتاوی پیام داد.

پیام «لینادرو تروسارد» بازیکن تیم فوتبال آرسنال «آن هاتاوی» را به‌ «لرزه» انداخت. هفته پیش ویدیویی از هاتاوی در شبکه‌های اجتماعی پربیننده شد که نشان می‌داد این بازیگر ۴۱ ساله در میانه مصاحبه از گلزنی تروسارد در مقابل چلسی ابراز خوشحالی می‌کند.

«ساوانا گاتری» مجری شبکه ان‌بی‌سی دوشنبه این هفته به هاتاوی و «نیکلاس گالیتزین» بازیگران فیلم «تصور تو» (The Idea of You) اعلام کرد: «سوپرایزی برای شما داریم.» او سپس ویدیویی از تروسارد پخش کرد که به هاتاوی می‌گفت: «سلام آن، واقعاً از خوشحالی شما به خاطر گلزنی من لذت بردم. به حمایت از ما ادامه بده و امیدوارم که به زودی شما را در [ورزشگاه] امارات ببینم.» هاتاوی در واکنش به این پیام می‌گوید: «شوخی می‌کنید؟ دارم می‌لرزم.»

در ویدیوی هفته گذشته، گالیتزین در حین مصاحبه گوشی موبایل خود را نگاه می‌کند و به هاتاوی می‌گوید: «یک-هیچ.» هاتاوی وقتی متوجه می‌شود که تروسارد زننده گل بوده فریاد می‌زند: «دوستت دارم!»

او سپس این واکنش خود را توضیح می‌دهد: «معذرت می‌خواهم، هر دوی ما طرفدار یک تیم هستم و همین حالا یک مسابقه در حال برگزاری است. فوتبال لیگ برتر انگلستان است...»

گالیتزین اولین بار ماه گذشته در مصاحبه با «نوتی‌وی» فاش کرده بود که هاتاوی طرفدار آرسنال است: «آن هاتاوی یکی از بزرگترین هواداران آرسنال است. من با خانواده او در یک چت گروهی هستم که همه اعضایش را هواداران آرسنال تشکیل می‌دهند. علاقه شدیدی دارند.»

داستان «تصور تو» در مورد مادر ۴۰ ساله‌ای به نام سوفی است که از همسرش جدا شده است. دن همسر سوفی او را به خاطر زنی جوان‌تر رها و سفرشان به کوچلا به همراه دختر نوجوانشان را کنسل کرده است. سوفی در این فستیوال موسیقی با «هیز کمبل» خواننده‌ای ۲۴ ساله با بازی «نیکلاس گالیتزین» آشنا می‌شود. «الا روبین»، «رید اسکات»، «آنی مامولو»، «ویکتور وایت»، «جیدن آنتونی»، و «داکوتا ادان» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«تصور تو» ۲ مه اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید